haar kleuren tijdens zwangerschap

17 berichten • oprichter : NATHALIEO27574

NATHALIEO27574
Beginner

(31 jaar, • 36 berichten)

ik heb mij laten wijs maken dat het ongezond is om tijdens je zwangerschap je haar te kleuren, kleurshampoo kan toch geen kwaad? het is toch niet omdat je zwanger bent dat je er onverzorgd moet bij lopen? wie kan mij raad geven? ik vind toch dat je moet stralen tijdens je zwangerschap en dat je goed mag bijlopen. greetz....
KellyD35519
Actief

(32 jaar, AALST • 233 berichten)

Hey Natalie is idd een goeie vraag. Ondanks mijn 25jaar heb ik toch al wat last van grijze lokken tussen mijn anders zo zwarte haar. Sinds een goed jaar laat ik mijn haar dan ook geregeld eens verven bij mijn kapster. Zou ook wel graag weten of ik hiermee mag doorgaan of moet wachten met opnieuw te verven tot ik bevallen ben. Groetjes Kelly
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

hoi meiden, ik heb hier al eens achter geinformeerd bij mijn kapster. en het kan geen kwaad om tijdens de zwangerschap je haren te kleuren. als je natuurlijk zeker wil zijn informeer er bij jullie kaper of kapster nog eens naar. groetjes debby
bubbel
Beginner

(37 jaar, WILSELE • 6 berichten)

hoi meiden, ik heb hier al eens achter geinformeerd bij mijn kapster. en het kan geen kwaad om tijdens de zwangerschap je haren te kleuren. als je natuurlijk zeker wil zijn informeer er bij jullie kaper of kapster nog eens naar. groetjes debby
bubbel
Beginner

(37 jaar, WILSELE • 6 berichten)

Euhm, daar is precies iets fout gegaan daarnet. Ik ben 4 weken zwanger en volgens mijn kapster zou het geen kwaad kunnen. Maar, om eerlijk te zijn, zoek ik nu dus bevestiging hé.
admina69541
Gepassioneerd

Hey, Heb dat ook eens nagevraagd bij mijn kapster en dat kan absoluut geen kwaad. Heb voor 't zekere ook nog es mijn gyn. geraadpleegd en zei vertelde dat da ronduit fabeltjes zijn, en dat het zeker geen invloed heeft op je zwangerschap !!! Kortom: je kan gerust je grijze lokjes blijven camoufleren :-) Lieve groetjes, Sara
GRACYV22608
Beginner

(37 jaar, WICHELEN • 4 berichten)

Hallo, Ik ben mama van Kayleigh, nu 4 jaar. Toen heb ik mijn haren gewoon verder laten kleuren (kleurshampoo). Ik heb enige haaruitval gehad, maar alles is terug gewoon beginnen groeien toen ik bevallen ben. Nu ben ik 6 weken geleden bevallen van Kenneth en op advies van mijn "nieuwe" kapper heb ik mijn haren één maal gekleurd terug in mijn originele kleur, en dan de hele zwangerschap niets gedaan. Uitgroei heb ik niet gehad (vanwege geen kleurverschil) en heb het regelmatig laten knippen en brushen. Ik heb nu wel gemerkt dat ik veel minder haaruitval gehad heb. Dus concludeer ik toch hieruit dat het niet echt gezond is om je haren te kleuren tijdens je zwangerschap. Je hele lichaam ziet al genoeg af van die zwangerschap (tanden, buik, billen), dus waarom (als het mogelijk is natuurlijk) je haren ook laten afzien. Nu ben ik zelfs heel blij dat ik gewoon terug mijn natuurlijke kleur terug heb. Iedereen zegt dat ik straal. Groetjes en nog een zalige zwanegrschap gewenst
GRACYV22608
Beginner

(37 jaar, WICHELEN • 4 berichten)

PS natuurlijk zeggen de kapsters (die enkel aan hun verdienste denken) dat het geen kwaad kan, anders is dat 9 maanden lang een kleuring minder die ze mogen doen!!
admina69541
Gepassioneerd

't schijnt dat vroeger schadelijke producten in die verf zaten maar dat is tegenwoordig niet meer zo...
KATHLEENC17906
Beginner

(33 jaar, AS • 3 berichten)

Ik heb tijdens mijn zwangerschap om de 8 weken mijn haren laten verven. (Geen kleurshampoo dus) Ik heb totaal geen last gehad van haaruitval of andere toestanden. Haaruitval kan trouwens ook zo gebeuren tijdens een zwangerschap, heeft niet toevallig met producten te maken. Zo kan je bijvoorbeeld ook tandbederf krijgen. Het zijn inderdaad fabeltjes dat dat allemaal niet zou mogen. Groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Doe jij iets speciaal voor Valentijn?
Ontdek de foto's van de Baby leden