Hart luchten

2 berichten • oprichter : JongeToekomstigeMoeder

JongeToekomstigeMoeder
Beginner

(20 jaar, DESTELBERGEN • 1 bericht)

Hallo iedereen, Dit is mijn eerste keer hier... maar wil gewoon even mijn hart luchten. Ik ben ongepland zwanger geworden & was al 21 weken zwanger toen ik het pas te weten kwam. “Volgens mij heb je galsteentjes” zei de huisarts... dit bleek na een radiologisch onderzoek iets volledig anders te zijn. Het was schrikken & ik wist niet wat ik moest doen aangezien ik nog studeerde (in de zorg) en ik nog thuis woonde, ik wist niet hoe mijn vriend zou reageren. Ik was bang, wat zou ik mijn kindje te bieden hebben zonder werk, zonder centjes? Nu 14 weken later, gaat alles zeer goed! Mijn vriend reageerde zeer positief, ons ouders reageerden goed & stonden volledig achter onze keuze om het kindje te houden. Het zou niet makkelijk worden maar we zijn zelf allebei volwassen en hebben de keuze goed overwogen. Ik ben uitgerekend 24/01/2018 wat dus wil zeggen dat ik binnen een dikke maand moet bevallen en ja daar is de angst weer. Niet om dezelfde reden maar gewoon voor de bevalling zelf. Het is volledig onbekend terrein voor mij en weet niet wat te verwachten. Ik kijk alleszins uit naar de komst van ons prinsesje. Wel ja dit wou ik eens delen met jullie, alle reacties, tips, verhalen zijn zeker welkom! X
LeenW12041
Beginner

(31 jaar, BEERNEM • 6 berichten)

Hoi

Ik denk dat de belangrijkste tip is om jouw hoofd vooral niet zot te laten maken door al die 'gruwel' verhalen, waar andere moeders soms mee afkomen :) Iedereen zijn bevallingsverhaal is anders en zenuwen zijn heel normaal, maar je weet dat je in het ziekenhuis in goede handen bent! Laat het vooral gewoon op je afkomen!  Mijn bevalling was ingeleid en werd uiteindelijk onverwacht een keizersnede. Dat viel allemaal heel goed mee, pijn is er natuurlijk altijd, maar de epidurale is nooit veraf ;)  Eenmaal je kindje er is, sta je gewoon paf en ben je lastige momenten snel vergeten! Het cliché klopt :) Veel succes! En alles komt goed!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wie wist eerst dat je zwanger was?
Ontdek de foto's van de Baby leden