heffen en tillen

35 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Hallo Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van ons 2de spruitje Ik werk als verzorgende in de thuiszorg en moet maandag naar een client die ms heeft ze kan dus niets meer , ik moet naar daar gaan om haar op toilet te zetten en in bed te leggen Het is dus echt heffen en tillen dat ik moet doen , client weegt ergens rond de 70 kg maar ja ze laat haar echt hangen omdat ze geen krachten heeft Nu was mijn vraag mag ik dit wel doen ? mijn werkgever is nog niet op de hoogte van mijn zwangerschap aangezien ik het zelf pas weet sinds gisteren Kunnen jullie mij helpen ?
mamaRUDOBE
Bevestigd

(30 jaar, • 2055 berichten)

Mits het toepassen van de juiste til en heftechnieken zou dit te doen zijn. OP die manier vermijdt je dat je kracht op je buik zet. Als ik jou was, zou ik toch zo snel mogelijk je werkgever op de hoogte brengen.
Mama_van_Yana
Bevestigd

(27 jaar, DIKSMUIDE • 988 berichten)

Als je in een rusthuis werkt moet je onmiddelijk aangeven dat je zwanger bent en dan gaan ze u normaalgezien onmiddelijk op ziekeverlof schrijven want dat is een sector waar je niet mag werken tijdens je zwangerschap! dus verwittig je baas maar,best met een attest van de dokter dan ben je altijd zeker.. Bij ons is dat toch zo... en voor ik het vergeet: PROFICIAT!
admina69541
Gepassioneerd

ja maar ik werk niet in een rusthuis , ik werk in de thuiszorg dus ga ik bij de mensen thuis heeft geen tillift ofzo en plaats is zo beperkt dat je niet goed tiltechnieken kunt toepassen aangezien ze in rolstoel zit en haar tot tegen toilet of bed zijt dus onmogelijk voor de gepaste tiltechnieken uittevoeren en als ze in bed ligt moet je ze nog hoger leggen dus moet je gebukt over haat staan en sta er alleen voor , het is niet dat we met 2 zijn
mamavanM
Gepassioneerd

(31 jaar, • 7839 berichten)