hekje voor rond de kachel

41 berichten • oprichter : SANDYV80256

SANDYV80256
Actief

(26 jaar, • 353 berichten)

Hey, Ik ben al een tijdje op zoek naar een hekje voor rond de kachel te zetten,zodat luna haar niet kan verbranden als hij aan staat. Ik heb op google aan een beetje gezocht,maar ik vind er niet veel van terug . Kan iemand mij soms zeggen waar ik zo een hekje kan kopen?Of is er soms iemand dat er eentje verkoopt? Groetjes Sandy
Mama_van_Louka
Mama_van_Louka
hey! wij hadden ook dat probleem, maar mijn ventje heeft er zelf 1 gemaakt en ik moet zeggen dat het supergoed is uitgevallen... Is anders wel moeilijk om zoiets op de kop te kunnen tikken Grtjs!
Mama_van_Louka
Mama_van_Louka
als je een ideetjes wil hebben wil ik je altijd eens een fotootje van ons hekje doormailen hoor! Grtjs!
soetje
Gepassioneerd

(31 jaar, • 7318 berichten)

heb al gezien dat er op ebay ook soms te vinden zijn. xxx
SANDYV80256
Actief

als je een ideetjes wil hebben wil ik je altijd eens een fotootje van ons hekje doormailen hoor!Grtjs!
hey, je mag gerust eens foto's doorsturen hoor. alsvast bedankt. mijn email adres is : sandyvervloet@hotmail.com. groetjes sandy
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

je kan is op de site van babywalz zien. In de kataloog staan zo'n hekjes. www.babywalz.be
SANDYV80256
Actief

nog iemand tips om het zelf te maken .Of een site waar ik z'on hekje op kan terug vinden? groetjes sandy
Mama_van_Louka
Mama_van_Louka
dat fotootje wordt zo vlug mogelijk doorgemaild hoor, hebben net een nieuwe tower en de software moet nog geïnstalleerd worden... Grtjs!
mamavanleandertje
Bevestigd

(34 jaar, NEERREPEN • 989 berichten)

Hey! in de baby 2000 verkopen ze ook zo'n hekje om voor de kachel te zetten... is speciaal behandeld zodat het niet warm wordt. Kost wel 125 euro.... is van babydan www.babydan.com Groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Zwanger op reis
Ontdek de foto's van de Baby leden