Help mij aub.... Miskraam? Menstruatie? Innestellingsbloed?

27 berichten • oprichter : O_Baby_Baby_O

SandraD61287
Bevestigd

(42 jaar, • 2254 berichten)

Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en mag je genieten van een zorgeloze zwangerschap!
O_Baby_Baby_O
Beginner

(25 jaar, • 18 berichten)

sinds gisteren heb ik enorm veel bloed verloren op echo stond duidelijk te zien dat vruchtje aan het afkomen was! Heel jammer we zagen er zo naar uit na al die twijfels! Maar heb na 6uur bloeden geen bloeding meer :S dus zal het vruchjtje weg zijn peisk... Voor diegene die willen weten hoe zo'n miskraam aanvoeld (kan wel varieren van persoon tot persoon) maar dit zijn mijn bevindingen... (ik was bijna 7weken ver) kleine steekjes in de onderbuik gevolgd door iets heverige onregelmatige steken, daarna helder bloed vloeing begint met een paar druppels (helder rood bloed) en kort daarna uitlopend naar een hevige contineu bloeding waarbij je grote propjes weefsel verliest vooral bij het plassen voel je enorm goed de vloei daarna word het enkel heviger en verlies je meerder proppen (je mag ze uit het water vissen maar is niet noodzakelijk) het weefsel lijken op propjes (klonters) het vruchtje zelf zal net iets groter en vaster van structuur zijn dus niet met de vinger uitstrijkbaar zijn die mag je eventueel wel uit het water vissen en bijhouden tot je bij de dokter bent. Je voelt je algemeen wat slapjes en krijgt eventueel wat hoofdpijn en voelt je wat duizelig. Blijf vooral kalm en bel onmiddellijk je gyneacoloog en vermeld wat er gebeurt is (alles specifiek zeggen) Ga als je enorm veel bloed naar de spoed (drink tussendoor heel veel water om niet uit te drogen! neem desnoods een fles mee onderweg naar de spoed) En als je denkt een vruchtje te hebben opgevangen steek deze in een potje of zakje en geef deze af aan je gyneacoloog. Vraag ook of ze bij de echo naar je beide eierstokken kijken om verdere zwangerschap uit te sluiten (buitenbaarmoederlijke) Sta niet te lang recht en gebruik van elke gelegenheid om te zitten (rolstoel in het ziekehuis op weg naar de spoed) dit is te voorkomen dat je flauwvalt doordat je bloeddruk zal schommelen doordat je enorm veel bloed verliest op korte tijd en om de vloei van bloed te beperken tot grote vloeien in 1 keer is het raadzaam niet te lange periodes recht te staan (zwaartekracht). ik hoop je wat te kunnen hebben bijgestaan... Veel succes en hopelijk maak je het niet mee! xxx
O_Baby_Baby_O
Beginner

(25 jaar, • 18 berichten)

Ik weet niet wat te denken heb hulp nodig... -------------------------------------------------------------------------------- Ik zit in een raar dillemma met mijn lichaam! Ik heb dinsdag een miskraam gehad even in detail: Dinsdag: 11u: bloeding 14u: inwendige echo ; eitje in baarmoedermond 17u: bloeding gestopt Woensdag: Enkel wat veegjes bruinverlies op gans de dag tegen de avond: pijn in te borsten plus voel mij plots weer zwanger tegen de nacht op kreeg ik hoofdpijn enorm veel plassen Donderdag: Borsten doen meer pijn Veel plassen amper een veeg bruinverlies tegen de nacht aan erg emotioneel en een gevoel van zwanger zijn Vrijdag: borsten enorm gevoelig - tepels zijn vergroot en voel dat ze harder worden en groter Veel plassen - obstipatie - veel winderigheid Veel dorst geen bruin bloed meer enorm krengig en emotioneel hoofdpijn Is dit normaal bij een miskraam??? Normaal bij een miskraam geeft u lichaam toch een signaal naar u hersenen dat je u zelf niet meer zwanger voelt maar wel de symptomen nog hebt... vele vrouwen voelen zich volledig leeg na een miskraam ik niet ik blijf mij enorm zwanger voelen zelfs meer zwanger dan voorheen... ik durf dit niet tegen mijn man zeggen omdat ik dat ventje het niet wil aandoen hem nog eens zijn hoofd op hol te slagen en hem weer moet teleurstellen... ik vertrouw steeds wat mijn lichaam mij verteld maar nu weet ik het echt niet meer! dit is mijn 2de zwangerschap de eerste is gelukt en heb een wonder van een zoontje ( van mijn ex) Wil mijn huidige man ook een kind van zijn vlees en bloed schenken maar ik moet eerst dit uitspitten... Heb geen curretage gehad vermits ik dinsdag op controle pas moet. Ik kan zolang niet wachten. Hoe komt het dat ik mij zwangerder voel met de dag en dat de syptomen verergeren? terwijl ik in mijn hoofd het wil verwerken en hoop dat het snel voorbij is... Soms hoop ik gewoon te bloeden zodat ik van die onzekerheid van af ben ... help mij aub ik voel mij hierbij een beetje verveeld en lig er enorm van wakker... oja ik was 7weken ver of zou nu tenminste 7weken en 1 dag zijn xxxkim
Sawa10
Gepassioneerd

(29 jaar, • 12264 berichten)

hey meid vreselijk ik weet dat na een mk je lichaam wel tijd nodig heeft om het hcg af te bouwen dus dat kan je symptomen wel verklaren.. er is ook een kleine kans dat je eventueel geen mk gehad hebt maar een bloeding door de positie van de vrucht. het enigste wat ik kan aanraden is van langs de gyn te gaan en als je niet kan wachten tot dinsdag via spoed langs materniteit binnen gaan en laten kijken wat er aan de hand is met je lichaam. Je hebt maar 1 dag echt bloed verloren dat is wel weinig volgens mij maar ik ben geen dokter zou je laten nakijken door de gyn zodat je echt weet waar je staat en ze nog eens bloed laten afnemen ook.. dikke knuffel meid..
lissa_20
lissa_20
hallo allemaal ik ben 5 weken zwanger en dinsdag had ik wa bruin verlies dinsdag en woensdag was het gwn aan bloeden kwas zo bang ben omidelijk naar de spoed geweest en ze konden niets doen gwn afwachten maar gelukkig is het gedaan met bloeden sinds gisteren weet er iemand hoe het komt ? groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hou jij stiekem meer van één kindje?
Ontdek de foto's van de Baby leden