Herkenbaar? Buikpijn en overtijd.

48 berichten • oprichter : Mapusse

Mapusse
Beginner

(28 jaar, • 13 berichten)

Hey dames, Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en heb al 4 dagen (sinds NOD dus) ZO'n rare buikpijn/spierpijn. Ik kan het maar moeilijk omschrijven maar zal toch m'n best doen; Het is niet ondragelijk, maar wel aanwezig. Ik voel het vooral als ik loop of me ergens een beetje te wild neer zet. Ook bij hoesten en niezen voel ik het meer... Het is niet enkel in m'n baarmoeder maar eerder alsof m'n hele buik (vlies? Wand?) pijn doet. Het straalt links ook uit naar m'n rug/heup. Alles onder m'n navel dus, niet m'n maag. Verder... ik ben deze ronde tijdens mijn ei goed ziek geweest, misschien is het later gesprongen? Heb normaal na m'n eisprong standaard enorm zere borsten (alsof ze bont en blauw zijn) maar nu dus NIKS. Geen pijn, hoogstens een beetje gevoelige tepels. Nuja, ik weet dat de simpele oplossing TESTEN is, maar ik wil liever nog wat wachten aangezien mijn ei misschien later was door ziek te zijn + wil niet elke maand geld verspillen aan negatieve testen. De grootste vraag is dus; herkent iemand dit rare gevoel in m'n buik, spierpijnachtig, alsof je veel te veel sit-ups gedaan hebt? Liefs en alvast bedankt!
Claudiia
Bevestigd

(25 jaar, KAPELLEN (ANTW ) • 1564 berichten)

Heej, ik was overtijd en had wel zeer precies of men menstruatie wou doorkomen maar kon niet! en da trok ook in men rug!! en dan vooral da niesten of te snel rechtstaan of verkeerde beweging doen ineens steken in beide liezen.. maar echt pijnlijke steken waar ik toch even men adem mee moest inhouden!! kzou toch binne paar daagjes eens testen.. laat iets weten he xx
mamala
Gepassioneerd

(28 jaar, • 3161 berichten)

hier ook ik had ook het gevoel of mijn ms elk moment moesten doorkomen. toen ik da tegen de ha vertelde zei die direct da ik zwanger was. ik had geen enkel gevoel dat ik zwanger was geen pijnlijke borsten of misselijk ofzo. dus wie weet hopelijk is het bij jou ook zover!!!!! succes ik zou over een paar dagen toch testen je hebt toch ook goedkopere testen.
Mapusse
Beginner

ahzooo...ok bedankt voor jullie reacties in elk geval! ze klinken alvast goed... vind het allemaal zo spannend maar ben ook bang voor een lange cyclus en een negatieve test, dus daarom... Ik hou jullie zeker op de hoogte!
mila5
Actief

(28 jaar, BAZEL • 55 berichten)

hey iedereen, ben nu ook 1 dag overtijd, men cyclus was is wel nog nie echt heel regelmatig maar moet mij toch ergens op baseren! heb ook zo af en toe wa ambetant gevoel in men buik maar voor derest voel ik ook niks! Dus ben wel blij Tine dat jij ook niks anders voelde, er is nog hoop! Alleen hopelijk geen teleurstelling xxx mila
SeKaTi
Gepassioneerd

(30 jaar, • 10064 berichten)

Ik had ook het gevoel dat mijn Ms gingen door komen. Bij mij waren de gevoelige borsten er wel bij. Toen wist ik vrij zeker dat ik zwanger was. Ik heb telkens getest als ik 3 dagen over tijd was.
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

Hier ook wat steekjes en krampjes in onderbuik en nu 9 dagen overtijd. Heb wat rozeverlies maar we zullen zien he. Ben toch nog steeds goed misselijke
Mapusse
Beginner

He dames, Hier nog steeds geen ongesteldheid te bespeuren, dus heb hoop! Wel deze ochtend enorm veel witverlies en nog steeds die vreemde buikpijn, is wel wat minder. Ik wacht nog met testen, wil graag voorbij een eventuele cyclus van 38 dagen zijn... Beetje misselijk geweest, verder enorm verward (geraak niet uit m'n woorden en typ alles verkeerd ) + tepels zijn pijnlijker vandaag. Morgen weer een update!
Mapusse
Beginner

Evelijntje, heb je al getest dan? Of wacht je ook af?
Mapusse
Beginner

he dames, een nieuwe update. Deze ochtend getest; negatief. 7 dagen overtijd... zal wel een veel latere ovulatie gehad hebben ofzo? Nog steeds geen teken van menstruatie dusja... afwachten maar weer vervelend is het wel...

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoeveel besteed jij elk seizoen aan kindermode?
Ontdek de foto's van de Baby leden