hoe groot is jullie kindje van 6 maand oud?

19 berichten • oprichter : GAST9938

GAST9938
Actief

(35 jaar, MEERDONK • 107 berichten)

hey mijn dochtertje is 6 maand oud en meet 73 cm en weegt iets meer dan 8 kilo. hoe groot is jullie kindje want hayley zou wel een grote zijn voor haar leeftijd. ook crost ze al goed rond met haar loopstoeltje en als je haar 2 handen vasthoud begint ze haar voeten een voor een te verplaatsen, zeker als ze iets ziet dat haar intreseert. en als je iets voordoet probeert ze me na te doen, zoals blazen. echt wel grappig. als ik zing doet ze mee op haar manier. ze begint ook alleen te zitten. wat ze dan weer niet wil is op haar buik liggen, ze heeft haar wel al van buik op rug gedraaid. ze zeggen dat je dit moet stimuleren maar als ze krijsen omdat ze echt niet willen wat moet je dan doen he. groetjes
MamaVan2LieveKindjes
Actief

(26 jaar, • 472 berichten)

hallo men zoontje was 65.8 groot en weegt 8.400 een dikkerke dus ! ja jou kindje is echt wel een grote e, amaai die van mij daar in tegen is maar een kleintje haha, maar vind da helemaal ni erg ! Groetjes Sanneke
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

hallo mijn zoon is nu ook 6 maanden en wil ook niet op zijn buik liggen draaien kan hijw el en heeft nu ook door dat als hij niet verder rolt niet op zijn buik terecht komt hij is nu 69cm en weegt 8120gram dus een flinke boy ook hij gaat aardig met zijn loopkar zitten wil hij ook en ja hij probeerd ook testappen maar staat nog niet zo stevig haha maar verder is alles oke met hem groetjes anna
Ingridt86480
Beginner

(37 jaar, OVERIJSE • 5 berichten)

Hoi, Ons Femke is sinds gisteren 6 maand. Is nu 65.5cm groot en weegt 8.120kg, dus ook geen kleintje maar heb het liever zo want dan kunnen ze toch al tegen een stootje hé. Het is vooral een hevige, kressen van plezier, van s'morgens tot s'avonds lacht ze, wilt steeds recht staan en als ik "zogezegd" stap met haar zet ze haar voetjes ook al naar voor. Rolt steeds om van rug naar buik in haar park, omgekeerd gaat nog niet. Recht zitten gaat al goed, klinkt soms nog om, maar zet er steeds kussens rond. Houdt haar flesje alleen vast, echt leuk om te zien hoe ze alleen drinkt. Wilt al als een grote aan een beker of glas drinken. Grijpt naar alles. Bij het pamperke veranderen houdt ze haar voetjes steeds zelf vast. In haar loopstoeleke begint het goed te gaan en als ik haar dan daarin wegduw ligt ze plat van het lachen. Hoe wilder je ermee doet hoe harder ze lacht! Met andere woorden, echt een superleuke tijd! groetjes, Mammie Ingrid
Valerie 81
Bevestigd

(32 jaar, HECHTEL • 1640 berichten)

hallo indra was vorige week 65 cm en weegt 7.200kg ze kan al vanop haar rug na haar buik rollen zo wat spelen en terug ze zit met steun maar alleen kan nog niet ze brabbelt de hele dag ze is een heel levendige groetjes
Gast6904
Gast6904
Onze kleine Zita is vandaag juist 7 maand. Toen we naar kind en gezin ging op 6 maand, was ze precies 60 cm en woog 6,020 kg. We kunnen het goed onthouden op die manier. Zita is wel klein en licht voor haar leeftijd. Ondertussen trekt ze zich al fink recht in haar park, begint zich ook al te verplaatsen en draaien en keren is ook geen probleem. Tandjes heeft ze echter nog niet en kruipen doet ze ook niet. Nu ja, alles op zijn tijd. Een fiere mama
SANELAM21941
Actief

(33 jaar, MAASMECHELEN • 346 berichten)

Inaya is van gisteren juist 5 en een half maand, ze is 70.5 groot en weegt 8kg420
admina69541
Gepassioneerd

onze dochter is 5maand half en is 70cm groot en weegt ongeveer 8kg 100
admina69541
Gepassioneerd

Mijn kindje was op zes maanden 68 cm en 7 kg 620. Een goed gemiddelde. Hij kon alleen zitten op 5 maand en 1 week wat denk ik redelijk vlug is nu is het zes maand een half en zitten gaat al heel goed.
mama_van_delano
Beginner

(25 jaar, • 19 berichten)

Delano is nu 6 maand en weegt 7.530kg en is 68,5 cm groot is ongeveer het gemiddelde denk ik

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Laat jij je regelmatiger controleren nu baarmoederkanker vaak in het nieuws is?
Ontdek de foto's van de Baby leden