In Bad: De Allernieuwste Babybadjes - Enkel On-line Te Kopen!

9 berichten • oprichter : AnneliesV30426

AnneliesV30426
Actief

(2014 jaar, SCHAERBEEK • 286 berichten)

Nieuw! Babybadjes die gemaakt zijn om je kindje nog veiliger te wassen! Acqua heeft verschillende steunzitjes voor in bad, die gemaakt werden met het oog op een verhoogde veiligheid en een beter comfort voor je kindje. Helemaal niet duur, maar enkel on-line te verkrijgen. Je vindt het bijvoorbeeld op http://www.mamasandpapas.co.uk/product-4552499/type-i/ Durf jij on-line baby-artikelen kopen? Of wil jij ze eerst in handen hebben gehad?
Jeannette
Jeannette
Dit product is in nederland al 2 jaar te koop Gewoon in de winkel hoor
oeps
Actief

(40 jaar, ANTWERPEN • 478 berichten)

ik heb bijna helemaal hetzelfde in bij de fun gekocht. Dus nieuw is het zeker nie
Just-Me
Just-Me
dit heb ik toch ook al vaak gezien...Gewoon in de winkel en van meerdere merken. Bath buddy noemt het dan...Niet zo nieuw lijkt mij
Sitara
Actief

(41 jaar, • 494 berichten)

Hi Anne-lies, Dit product hebben wij in Babydump te Roosendaal gekocht !
Spritetje
Beginner

(30 jaar, MACHELEN (O VL ) • 8 berichten)

Wij hebben dat ook,héél gemakkelijk,daar wij geen grote badkamer hebben en geen plaats hebben voor een wastafel hebben wij een badstel gekocht,je weet wel zo een uitschuivend bad met verzorgkussen voor op het bad.Erg gemakkelijk als die rubbers voor de anti slip op het bad niet zo gauw stuk zouden gaan
Xanaatje
Gepassioneerd

(26 jaar, • 26402 berichten)

Gekocht in Dreamland! Is al tijdje daar te koop, dus niets nieuws! Wel héél gemakkelijk! Je hebt tenminste uw handen vrij om je kindje af te spoelen. Dikke zoewn... Sandra en Elise

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoeveel geef jij uit aan kinderkleding?
Ontdek de foto's van de Baby leden