kinderwens wie wil er nog mee over babbelen?

10 berichten • oprichter : tripple 4

tripple 4
Beginner

(27 jaar, DEURNE • 7 berichten)

hoi mama's wij willen graag nog voor een kleintje gaan, zoek nu medegenoten om mee te praten over een kinderwens zonder commentaar te krijgen van anderen over wat wel en niet mag :) en samen ervaringen uit wisselen en delen tot naar het diepste van alles een laatste wondertje voor ons maar een diepe wens!! vandaag ongesteld geworden dus wss kan ik nu gewoon beter ineens stoppen met de pil en de natuur zijn gang laten gaan, maar men kleinste is nog niet zo heel erg lang geleden geboren (nu 4 maand) verwacht niet direct van ronde 1 zwanger te zijn ;) we zien wel wanneer het komt
YoungMommyy
Beginner

(20 jaar, AALST • 15 berichten)

Hey mama, tripple 4!
Ik heb ook al 1 kindje & wil graag voor een 2e gaan.
Mn 1e is nu 11 maandjes oud dus ook nog vrij jong.
Ik had een spiraal maar heb ze 6 januari laten verwijderen, afwachten & veel oefenen dus nu ;)

Spannend!!

Groetjes YoungMommy :)
IsabelleV60878
Beginner

(32 jaar, • 11 berichten)

Hey Youngmommyy,

Ik heb mijn spiraal 5 januari laten weghalen. Mijn man en ik hebben al twee kindjes, eentje bijna 7 en de jongste is 4,5 maar de wens voor een derde blijft de kop opsteken... Iets in mij zegt dat mijn gezin nog niet compleet is... 

Dus hopen dat het snel lukt! 

Veel succes alvast!

YoungMommyy
Beginner

Oh, 1 dagje voor mij uw spiraal laten verwijderen IsabelleV60878!
Hopen dat het snel raak is! Ook aan jou veel succes toegewenst!
Ben daarnet ovulatietesten gaan halen aangezien ik begot niet weet 
wanneer het 'de moment' is.
Weet iemand hoe deze werken? 
Hoeveel keer moet je dan testen?

Groetjes.

Tinka-0-
Beginner

(27 jaar, KONINGSHOOIKT • 13 berichten)

Hallo allemaal, ook wij zijn bezig voor nog een kindje. Mijn man wou oorspronkelijk geen kinderen meer maar hij is opeens omgedraaid!! :D Tot grote vreugde hier natuurlijk :D We hebben samen een dochter van 4 en hij heeft nog 2 zonen uit een vorige relatie. 14 december heb ik mijn (koper)spiraal laten verwijderen

Tinka-0-
Beginner

(27 jaar, KONINGSHOOIKT • 13 berichten)

ja hoor youngMommyy, ik heb 23 december mijn ms gehad ( 3 dagen). En nu is het wachten op de volgende ;) Ik heb wel al heel de dag last mijn litteken van mijn keizersnede. Zou het een voorteken zijn? :p

YoungMommyy
Beginner

Toch zo snel je MS gehad?
Kheb 3 dagen ook precies mn MS gehad ma ben het niet zeker, twas de 3 dagen na de verwijdering van mn spiraal, zou dat kunnen of niet?

Heb geen idee Tinka, nog geen KZ gehad. 
Ik duim voor jou meid!

1540507134
Beginner

(18 jaar, HALLE (KEMPEN) • 2 berichten)

Hallo iedereen, ik ben hier net nieuw. Het lijkt me erg fijn om men verhaal te doen zonder een omgeving vol vooroordelen en gewoon lekker men hart luchten. Ik zou graag eens praten met meisjes/vrouwen die hetzelfde meemaken als ik. Ik ben namelijk ‘nog maar’ 17 jaar en ik heb een sterke kinderwens. Ik vind het nogal lastig om zomaar heel mijn verhaal aan iedereen te vertellen dus vroeg ik me af of iemand contact zou willen opnemen via Facebook, Instagram,... of elkaar eens ontmoeten en dan praten maakt niet uit wat. Ik zou het volledig begrijpen moesten jullie je niet meteen aangesproken voelen, maar het gaat me hier om wederzijds vertrouwen en elkaar verder helpen. Dit doe ik het liefst via een middel waar ik wel meteen op kan reageren wanneer het eens moeilijk gaat en er een babbel dringend nodig is. Kortom ik zoek een (aanstaande) tienermoeder om via sociale media of dergelijke verhalen, ervaringen en verwachtingen mee te delen. Hopelijk tot snel!

1540765362
Beginner

(19 jaar, BLAASVELD • geen bericht)

Hoi " ik ben nieuw mijn vraag is. Ik gebruik clomid al 2 maanden maar ik heb zo en gevoel dat het eigenlijk niet helpt. Iemand ervaring van clomid?????

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Typisch weekdagontbijt voor je kind:
Ontdek de foto's van de Baby leden