leuk speelgoed voor baby's

176 berichten • oprichter : Liamke...

Liamke...
Actief

(32 jaar, ZULTE • 218 berichten)

hallo mama's, Zoals iedere mama wil ik het mijn boeleke zo goed mogelijk naar zijn zin maken. Hebben jullie tips voor leuk speelgoed voor baby's? alvast bedankt
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Een speelmat (wij hebben er een van chicco gekregen) en daar speelt ze erg vaak op, das echt de moeite.
Lottel
Actief

(33 jaar, • 78 berichten)

Hallo, Toen onze Jelle nog zo kleintjes was had hij veel plezier aan zijn mobiel. Hij hing laag genoeg dat hij met zijn handjes aan de diertjes kon en daar brabbelde hij dan tegen en deed ze bewegen. Als hij in zijn relaxke zat had hij vaak een stoffen rammelaar in zijn handjes en daar had hij precies ook plezier aan. Vanaf drie maanden zijn we hem op zijn speelmat beginnen leggen en daar kon hij toch ook een dik half uur zoet mee zijn (spiegel, muziekje, rammebeestjes)
Liamke...
Actief

hallo, die muziekmobiel slaat hier ook wel aan. Hij kan er nogal tegen vertellen amai. Maar naar iets grijpen doet hij nog niet echt. Ik heb zo een speeltapijt besteld, ben eens benieuwd... Er zijn zodanig veel dingen in de winkel dat je op den duur niet meer weet wat je best koopt, dermee dak het eens aan de mama's vraag hé want wie kan het nu beter weten...
Lottel
Actief

Dat speeltapijt is bij ons een succes geweest tot enkele weken geleden, nu hij kan kruipen is alles belangrijker dan het tapijt natuurlijk. We hadden er zo een driehoekig verhoogkussen bij dus de eerste maanden lag hij daar op en konhij aan de bogen en diertjes boven zijn hoofd, toen hij begon te rollen speelde hij met de speeltjes die aan de mat vastzaten en speelgoed dat we erbij legden en eens hij kon zitten was het alles tegelijk. Ik zet hem er nu iedere keer op, maar voor ik mijn rug gedraaid heb zit hij al ergens anders... Het is moeilijk om hem nu nog met iets anders te laten bezig zijn dan zijn ontdekkingsreizen
Liamke...
Actief

hey Lotte, wanneer zijn uw kindjes beginnen kruipen? En hoe deed jij dat voor fruitpap te geven? In de relax? groetjes
woopy8840
Bevestigd

(32 jaar, MOORSLEDE • 2371 berichten)

hier ook ze een radiotje daar speel ze ook graag meemaar nu onze fiona kan kruipen is ninks eer veilig ze speel liever met iets anders dan haar speelmat die heeft ook goed dienst gedaan nu vind ze veel lueker om broer eens de ambeteren of eens aan die pc de komen of mamas broek te nemen en ja ze kan haar plan goed trekken als ze iets xil is ze vlug ze ze doet ook graag op onze schoot en dan dat we gekke gezichten trekken ale zeg heb haar al 2 keer verlegt kom aan kabel van men ventje gsm en ze is daar weer ze zegt wil dat en niks anders
Lottel
Actief

Ons dochter heeft eigenlijk niet echt gekropen, die zat nogal graag neer, is rond tien maand zo wat beginnen kruipen en op 12 maanden stapte ze. Onze Jelle kruipt sinds zijn acht maand achteruit gecombineerd met sluipschutter spelen op zijn buik. en Sinds een week of twee kruipt hij vooruit. En het gaat vlotter met de dag!!! Hij probeert zelfs al te stappen en dat lukt natuurlijk helemaal niet. Hij gaat aan alles rechtstaan en na een tijdje draait hij zich om gelijk nen echte en begint dan te "stappen", met als gevolg at hij na een halve stap op zijn snoetje beland...
Lottel
Actief

Ah ja van de fruitpap, wij deden dat idd in zijn relaxke, we zetten die dan op de salon tafel. we zijn op vier maand begonnen met papatjes (mocht pas fruitpapa op 6mnd door reflux)en de eerste maand deden we dat dus zo, maar ne een tijdje ging dat niet meer zo goed en rond 5 maand hebben we hem in een eetstoel gezet en toen ging het veel vlotter. Voor hem was de relax blijkbaar om te spelen en niet om in te eten. Vanaf zes maand zit hij in een trip trap met verkleiner. Vind hij geweldig om mee aan tafel te mogen zitten :)

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wat denk jij over de crisis?
Ontdek de foto's van de Baby leden