Leuke merken zwangerschapskleding?

5 berichten • oprichter : AnneliesV30426

AnneliesV30426
Actief

(2014 jaar, SCHAERBEEK • 286 berichten)

Wat is er mooier aan die eerste lentedagen dan dat tikkeltje zon op je huid? Weg met wintertruien, mutsen en dikke jassen! De lentemode ligt in de winkels. Heel wat mode-ontwerpers zijn zich gaan richten op jonge vrouwen die, ook wanneer ze zwanger zijn, er leuk willen uitzien. je hebt dus geen enkele reden meer om je slecht te voelen met die extra kilootjes! Heb jij steeds zwangerschapsmode gedragen? Of vond jij zwangerschapskleding te duur? En welke zijn de leukste merken?
SarahK51559
Bevestigd

(27 jaar, • 1531 berichten)

Ik vind over de algemene lijn zwangerschapskledij heel duur zeker als je iets deftigs wil en iets die wat in de mode is
StephanieV54957
Gepassioneerd

(26 jaar, BEVEREN (ROESELARE) • 9621 berichten)

Ik vind da ook, als je niet naar h&m of c&a gaat, ist zo duur hé, mooie zwangerschapskledij, heb er nooit veel geld aan willen uitgeven ook, voor die 4 of 5 maand daj da draagt...
Taschka
Gepassioneerd

(33 jaar, • 10774 berichten)

'k vind het ook allemaal duur; als je kijkt naar Noppies bv. Voor de prijs van een broek heb je bij H&M al wat meer leuke spullen gekocht, dan kan je eens afwisselen en voor die paar maanden...
7thHeaven
7thHeaven
ik draag meestal van de C en A en premaman zwangerschaps kleding, en nu moet ik zeker nieuw aan schaffen, want deze keer is voor tot in de winter dat ik moet lopen, bij de andere kids was telkens putje zomer dus snikheet

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Sex na de geboorte van je kind?
Ontdek de foto's van de Baby leden