Leuke namen: Wat vinden jullie?

4 berichten • oprichter : Jolien&Brecht

Jolien&Brecht
Beginner

(24 jaar, OUDENBURG • 1 bericht)

Hallo iedereen! Met onze 2 maanden zwanger ben ik dan toch gaan neuzen voor namen. Ik had vroeger al een lijstje aangemaakt en heb daar al wat aanpassingen bij gedaan :D We zijn vooral voor stoere, korte namen. Maar er zijn uitzonderingen ;) Wat denken jullie van de namen die we tot nu toe leuk vinden? Ken je er die in hetzelfde genre zijn? Laat maar weten! Jongens Cas, Senn(e), Sepp/Seb, Bas, Niel, Maxx, Maxxe Meisjes Roos, Nomi, Lotis, Maxine, Alix, Ellis, Nore Familienaam is Seys, passen de namen met S dan wel helemaal? Bedankt ! Liefs, Jolien en Brecht

Message édité le 14/02/2016 17:56:37 par Jolien&Brecht

Sazie
Beginner

(29 jaar, HALLE • 2 berichten)

Dag Jolien en Brecht! Ten eerste: proficiat! Uit je lijstje vind ik voor een jongen Sepp en Max (waarom twee x'en?) leuk. Voor een meisje zou ik kiezen voor Roos, Ellis of Nore. Een voor- en achternaam met een s zie ik persoonlijk niet als een probleem. Een voornaam die eindigt op een s en een achternaam die begint met een s vind ik dan weer moeilijker om uit te spreken. (Maar dat kan aan mij liggen!) Veel succes met jullie namenzoektocht!
cha90
Actief

(26 jaar, BRUGGE • 201 berichten)

mijn favorietjes uit je lijstje:
meisje: ellis of nomi (roos is ook mooi maar ik steun wel sazie in de opmerking van dat eindigen en beginnen met een s)
jongen: Senn

ID'
Beginner

(24 jaar, KONINGSHOOIKT • 2 berichten)

Hoewel ik Max en Maxxe fonetisch wel mooi vind, denk ik dat je moet oppassen met die moderne schrijwijze (Maxxe)... Daarom zou ik voor meer eenvoud gaan en Max kiezen! 

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wie bezit de eigenlijke macht thuis?
Ontdek de foto's van de Baby leden