man verlaat mij na bevalling 2de kindje

6 berichten • oprichter : issi

issi
issi
Mijn man zit (weer) in een crisis en ziet onze relatie niet meer zitten. Wij zijn dit jaar 6 jaar samen. We zijn een aantal jaren terug uiteen gegaan omdat hij mij niet meer wilde. Na ongeveer 3 maanden is hij teruggekomen en heeft me gezegd dat hij er voor wil gaan, met alles erop en eraan, kindjes alles. 'We gaan voor mekaar NO MATTER WHAT') Waar is die NO MATTER WHAT gebleven? Hij wil mij en de kinderen verlaten. Hij zegt dat hij helemaal geen kinderen meer wil (wilde) dat hij spijt heeft van zijn beslissing om samen met mij kinderen te nemen. Hij voelt zich gevangen en wil niet nog eens 18 jaar van zijn leven aan baby's geven. 'Dan ben ik 60 en dan is er niets meer, moet ik me dan pas beginnen ontspannen?' Hij zegt dat hij zijn dochter uit zijn eerste relatie (intussen 13jaar en woont bij ons) nog wil zien 18 worden en dan wil hij zijn leven terug. Geen verantwoordelijkheid meer. 'Ik moet toch niet bij u blijven o.w.v. de kinderen en mij ongelukkig voelen', zei hij. Hij is nu voor 9 dagen in Frankrijk voor zijn werk. Hij ging er nadenken over ons en een mogelijke scheiding. Hij heeft nu via Skype verteld dat hij al een tijd niet meer van me hield en niets wilde zeggen omdat ik zwanger was. Hij wil het huis zo snel mogelijk verkopen en go separate ways. Ik weet niet wie die man is? Ik herken hem echt niet meer. Waar is mijn lieve knuffelbeer? Ik zit hier maar te huilen en te huilen en kan 's nachts niet slapen. Hoe kun je zo een gelukkig gezin zomaar opgeven. Wij hadden zoveel plannen samen. Het is ook waar dat wij de laatste jaren heel veel en hard gewerkt hebben. Vooral mijn man heeft enorm veel gewerkt om ons financieel boven water te houden. Ik zorgde voor de kids. Maar daar kan toch aan gewerkt worden? Als je mekaar graag ziet en voor mekaar wil gaan? Mijn gezin is het allerbelangrijkste voor mij. De wereld lijkt gestopt met draaien. Ik voel me leeg en broos. Wat moet ik nu beginnen zonder hem? Ik heb dit echt niet zien aankomen en ben in shock. Er zijn ook geen ruzies of woorden geweest. Dus... ik weet niet vanwaar dat radicaal besluit? Zou hij toch een ander hebben? Al zegt hij zelf van niet. Zou het kunnen dat hij in een moeilijke periode zit en moet ik voor hem strijden of hou ik het definitief voor bekeken? Hij wil niet weten van therapie of zo. Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie zoiets meegemaakt en overwonnen of maak ik mezelf iets wijs? Bedankt om dit te lezen en te antwoorden. Groet, issi
joke84
joke84
Hey issi, ik vind het echt erg voor jou. Ik heb het zelf niet meegemaakt en kan me dus niet voorstellen hoe moeilijk het nu is voor jou. Ik weet wel dat ik er zelf ook zou kapot van zijn. Kan je bij iemand terecht van jouw familie om vrienden om wat extra steun te krijgen? Ik denk dat je zelf je man niet kan veranderen en je voor hem niet kan beslissen. Het is wel heel erg dat hij eerst 2 kindjes samen met je krijgt en dan plots besluit dat hij die verantwoordelijkheid niet wil. Misschien moet je zelf ook je opties eens bekijken en goed nadenken of je misschien niet beter een leven opbouwt met iemand die wel steeds klaar staat voor jou en je 2 kindjes! lieve groet
1579435293
Beginner

(34 jaar, • geen bericht)

Heb je gehoord van heer Bubuza Miracles?? Weet je dat Heer Bubuza zoveel mensen heeft geholpen? Ik ben 37 jaar oud en moeder van een 13-jarige dochter, mijn relatie met mijn man was verschrikkelijk. Mijn man bedroog me en op elk moment klaagde ik dat hij me pijn zou doen met woorden en weg zou lopen, soms komt hij dagen niet thuis en geeft hij niet om mijn gevoelens waarom hij zich op andere momenten verontschuldigt maar nog steeds vals speelt. totdat mijn tweelingzus me vertelde over de wonderen van Lord Bubuza, dus ik nam contact met hem op via de Whats-app: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn probleem. Ik besprak met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en voorzag in alles wat hij nodig had. Enkele uren later viel mijn man thuis en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde, maar ik vergaf het hem en sindsdien is mijn man zorgzaam en is hij gestopt met vreemdgaan. Heb je een vreselijke relatie? Lord Bubuza is als een GOD op aarde die elk soort probleem kan genezen. Neem contact op met Lord Bubuza op Whats App-nummer: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

1587762311
Beginner

(49 jaar, • geen bericht)

Het leven was voor mij ondraaglijk toen Willem het uitmaakte, mijn geluk was weg en ik huil bijna elke dag. Ik deed mijn best om Willem te vergeten, maar hoe meer ik probeerde, hoe meer hart gebroken ik werd, ik kon niets doen zonder de gedachte aan Willem. Ik voelde me ongemakkelijk en toen zocht ik hulp op internet over hoe ik mijn ex terug kon krijgen toen ik verschillende getuigenissen zag van mensen die getuigen over Lord Bubuza wonderbaarlijke krachten. Lord Bubuza heeft een gebroken huis hersteld, een minnaar herenigd, mensen geholpen om loterij te winnen, echtscheidingsparen herenigd, kanker genezen en nog veel meer gedaan met zijn magische spreuk.. Ik was overtuigd en verrast, dus nam ik contact op met Lord Bubuza voor hulp via Whatsapp:: +1 505 569 0396, ik vertelde hem hoe mijn vriend het met me uitmaakte en hij antwoordde dat hij me zal helpen en dat mijn vriend me zal smeken om hem terug te accepteren . Het was als een grap en grappig, maar ik volgde Lord Bubuza Instructions en deed wat hij me vertelde.. Uren later stuurde Willem me een sms met de vraag hem te vergeven en hem terug te nemen. Hij kwam huilend naar mijn huis en smeekte me hem te vergeven. We leven nu gelukkig. Lord Bubuza is een emotionele en hartgenezer. Hij kan alles doen met zijn wonderbaarlijke spreuk, Lord Bubuza is een God op aarde. Neem contact met hem op via E-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via Whatsapp:: +1 505 569 0396

1599140731
Beginner

(35 jaar, AALBEKE • 1 bericht)

Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com
1599140731
Beginner

(35 jaar, AALBEKE • 1 bericht)

Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Gaan jullie weg tijdens de Krokusvakantie?
Ontdek de foto's van de Baby leden