maxi cosi laten testen

6 berichten • oprichter : Gingerine

Gingerine
Gingerine
Hallo, wij verwachten in februari ons eerste kindje. We hebben besloten om geen lijst te leggen en gewoon hier en daar zelf spulletjes tweedehands of van vrienden over te kopen. En dan het overige gewoon zelf aankopen Nu hebben we laatst een doorgroeibuggy gekocht, met maxi cosi en draagmand bij. Maar we weten niet of die maxi cosi al ooit gevallen is ofzo, hij ziet er wel nog goed uit! Nu heb ik me laten vertellen dat het toch nodig is om de maxi cosi te laten testen voor de veiligheid. Want moest er anders iets gebeuren en hij zou niet voldoen aan de normen dan kan het zijn dat de verzekering er ook niet meer tussenkomt. Nu is mijn vraag of jullie soms weten waar ik dit kan laten testen. Heeft iemand van jullie dit al eens laten doen? We hebben ook geen idee uit welke winkel die buggy komt, hij is ook al enkele jaren oud. Groetjes
flowergirl87
flowergirl87
Ik denk dat je maxi-cosi of autostoel gewoon beter nieuw koopt (bij babydump heb je er al voor 72 euro heb ik gezien) het gaat wel over de veiligheid van je kind he... of anders vertrouw je er gewoon op dat die mensen hem nooit hebben laten vallen. Ik vind het wel sterk dat dat ding niet meer veilig is, als hij eens valt, ik bedoel wie laat dat nu nooit vallen eigenlijk (zonder kind er in bedoel ik he )
--Chantal--
--Chantal--
Ik denk dat je maxi-cosi of autostoel gewoon beter nieuw koopt (bij babydump heb je er al voor 72 euro heb ik gezien) het gaat wel over de veiligheid van je kind he... of anders vertrouw je er gewoon op dat die mensen hem nooit hebben laten vallen.Ik vind het wel sterk dat dat ding niet meer veilig is, als hij eens valt, ik bedoel wie laat dat nu nooit vallen eigenlijk (zonder kind er in bedoel ik he )
Dat gaat meer over aanrijdingen denk ik. Zou anders nogal duur worden voor veel mensen, want vallen of stoten is snel gebeurt he
Sawa10
Gepassioneerd

(29 jaar, • 12264 berichten)

Ik denk dat je maxi-cosi of autostoel gewoon beter nieuw koopt (bij babydump heb je er al voor 72 euro heb ik gezien) het gaat wel over de veiligheid van je kind he... of anders vertrouw je er gewoon op dat die mensen hem nooit hebben laten vallen.Ik vind het wel sterk dat dat ding niet meer veilig is, als hij eens valt, ik bedoel wie laat dat nu nooit vallen eigenlijk (zonder kind er in bedoel ik he )
Dat gaat meer over aanrijdingen denk ik. Zou anders nogal duur worden voor veel mensen, want vallen of stoten is snel gebeurt he
oei dan is die van mij misschien ni meer goed die stak bij mijn broer in de auto als hij een accident gehad heeft.
--Chantal--
--Chantal--
oei dan is die van mij misschien ni meer goed die stak bij mijn broer in de auto als hij een accident gehad heeft.
Na een ongeval kan de maxi-cosi (voor het oog onzichtbare) beschadigingen hebben, waardoor hij niet meer veilig is. Zeker in geval van een aarijding. Daarom raadt men eigenlijk aan om geen 2de handse aan te schaffen, zeker als je de geschiedenis van die maxi-cosi niet kent...

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Zomertijd, pretparktijd?!
Ontdek de foto's van de Baby leden