dag dames, Ik zit al een tijdje google en forums af te schuimen op zoek naar gelijkaardige situaties als die van mij. Ik ben nogal onzeker momenteel en zou graag meningen horen, gelijkaardige ervaringen met of zonder positief vervolg. Hier is mijn verhaal; Ik ben heel regelmatig normaal, en de dag dat ik normaal ongesteld moest worden (21/2) waren mijn borsten zeer groot en pijnlijk dus ik dacht, dit is een testje waard. clearblue 1-2 weken. kruidvat heeel %?#*. check. een uur later begon ik de bloeden, evenveel zoals mijn maandstonden, dus ik dacht ok dit is een vroeg miskraam, moest ik niet getest hebben ging ik het nooit geweten hebben. 25/2 dacht ik, ik test nog eens om zeker te zijn. Nu was de kruidvat test duidelijker dan die donderdag. Ik ging er nog steeds vanuit dat het een miskraam was en dat het hcg hormoon nog steeds in mijn bloed aanwezig was. Toch voor de zekerheid die avond bezoekje aan de gyneacoloog en bloed getrokken. Volgende ochtend resultaat: 42, wat zeer laag is moest ik toen al 4 weken ver zijn. Dus de gyn zei; of het is een restantje van de miskraam of het is een prille zangerschap. 28/2 smiddags bij de huisdokter terug bloed getrokken om te zien of het gezakt was. resultaat, gestegen naar 72, wat nog steeds laag is en niet verdubbeld. Ik panikeer en denk aan bbz dus terug naar de gyn een dag later. terug bloedafname en deze morgen belde hij mij om re zeggen dat het in 1 dag gestegen is van 72 naar 112., wat nu in theorie wel de goeie richting uitgaat, maar nog steeds laag is. De gyn zegt dat ik de kat uit de boom moet kijken en als ik pijn krijg links of rechts direct contact moet opnemen. Hij zei ook dat ik maandag terug moest komen om te zien of het nog gestegen is, of gedaald ivm een eventueel aankomende miskraam. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken en weet niet of ik me nu zwanger mag noemen of voelen. KOmt er een miskraam aan, of een bbz? Waarom heb ik mijn maandstonden toch nog gehad of was dit dan een hele zware innestellingsbloeding van 4-5 dagen lang? Heb ik een late eisprong gehad? Ik heb zoveel vragen... en ik word helemaal gek en kan niet wachten tot maandagavond om terug bloed te prikken. wat denken jullie? xxx