Menstruatie komt niet door

19 berichten • oprichter : ingetjhuu

ingetjhuu
Beginner

(23 jaar, STEVOORT • 6 berichten)

Ik heb sinds ik 10 maanden geleden gestopt ben met de pil een heel onregelmatige cyclus, soms wel van 7 weken! Toch wil ik graag zwanger worden! Kan dat met een onregelmatige cyclus? Ben ik onvruchtbaar? Zijn er mensen die toch zwanger zijn geworden ondanks een lange cyclus? Graag zoveel mogelijk informatie aub Groetjes ingetjhuu
Billie
Beginner

(26 jaar, OVERPELT • 6 berichten)

Hallo Ingetjhuu,

Ik ben zelf een half jaar geleden gestopt met de pil. Ik heb maar 2x echt met mijn regels gekregen. Tussendoor wel wat bruinverlies gehad. Ik ben hiermee naar de huisdokter geweest. Omdat ik de pil heb genomen, kan het zijn dat mijn eierstokken moeilijk op gang geraken. Weet je of je een eisprong hebt? Ik weet dat van 1x dat ik zeker mn eisprong heb gehad omdat ik toen toevallig een bloedtest had gedaan. Mijn huisarts heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog.

Groetjes, en veel succes!

ingetjhuu
Beginner

(23 jaar, STEVOORT • 6 berichten)

Hallo Ingetjhuu,

Ik ben zelf een half jaar geleden gestopt met de pil. Ik heb maar 2x echt met mijn regels gekregen. Tussendoor wel wat bruinverlies gehad. Ik ben hiermee naar de huisdokter geweest. Omdat ik de pil heb genomen, kan het zijn dat mijn eierstokken moeilijk op gang geraken. Weet je of je een eisprong hebt? Ik weet dat van 1x dat ik zeker mn eisprong heb gehad omdat ik toen toevallig een bloedtest had gedaan. Mijn huisarts heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog.

Groetjes, en veel succes!

Ik weet niet of ik mijn eisprong al gehad heb! Ben nu wel enorm moe en teruggetrokken net zoals bij mijn regels, heb alleen geen bloedverlies! Elke dag wordt ik meer en meer onzeker en bang!

Wat is er toch aan de hand? 

Billie
Beginner

Hormonen kunnen de vreemdste dingen met je doen. Als je echt onzeker bent, zou ik gewoon eens langs de dokter gaan. Er kunnen gigantisch veel oorzaken zijn. Niet panikeren!
zoetteke
Actief

(28 jaar, BERLINGEN • 241 berichten)

Hier ook heel vervelend.. Nu 4 weken geleden spiraaltje laten verwijderen.. Sinds maandag moe honger dorst en zo pijn aan mijn borsten.. De zw test was natuurlijk negatief.. Maar er mag wel eens iets gaan gebeuren want ik ben er een beetje vervelend van aan het worden... :/
Billie
Beginner

Ik hoop voor jou dat het snel raak zal zijn. Wachten is niet fijn wanneer je iets zooo graag wilt. Veel succes!
austen
Beginner

(29 jaar, MALINES • 35 berichten)

Ik ben nu sinds 13 oktober gestopt met de pil en heb ook nog steeds mijn regels niet gehad (wel in de "stopweek"). Dat is nu 5 weken geleden... Ik heb wel verschrikkelijk veel last gehad van PMS (of was het stress?) maar verder niks. Hoelang moet je wachten op je regels, hoe lang duurt dat gemiddeld na het stoppen van anticonceptie?

zoetteke
Actief

(28 jaar, BERLINGEN • 241 berichten)

Ik heb eindelijk na 4 weken mijn regels.. Was ergens toch wel blij.. Nu kunnen we er echt voor gaan :)
Miems
Actief

(24 jaar, LONDERZEEL • 93 berichten)

Hoi allemaal, ik ben in augustus gestopt met de pil, na45 dagen de eerste keer mijn ms, dan was het weer 41. Nu ben ik aan dag 42 van mijn derde ronde. Heeft iemand van jullie al een positief resultaat? 

Billie
Beginner

Hey Miems, Ik heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik zwanger ben. Mijn regels bleven uit, en het bleek dat ik maar af en toe een eisprong had. Dus moest ik beginnen met clomid. Ik heb clomid maar 1x genomen. Toen ik voor een eicelmeting ging bleek ik al zwanger te zijn. Dus ik was al zwanger toen ik de clomid nam. Veel succes en hopelijk is het bij jou snel raak.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Durf jij flirten met een onbekende op het internet terwijl je een partner hebt?
Ontdek de foto's van de Baby leden