Mijn vriend wil geen sex meer !

7 berichten • oprichter : Ninishke

Ninishke
Beginner

(34 jaar, AALST • 5 berichten)

Hallo meiden, Ik heb nu reeds meer dan 8 weken geen sex meer gehad omdat mijn vriend gewoon niet meer durft. Sinds ik hem verteld heb dat ik zwanger ben wil hij echt niet meer enkel en alleen omdat hij weet dat er een kindje groeit Ik heb hem al met handen en voeten trachten uit te leggen dat dit echt geen kwaad kan, maar niets helpt. Hoe gaan jullie daar mee om? Of hoe hebben jullie hem kunnen overhalen dat dit niets aan het kleintje doet? Ik raak echt gefrustreerd op deze manier en begin constant te piekeren dat hij me niet meer aantrekkelijk vind enzo of dat hij er niet echt klaar voor is enz... ookal weet ik eigenlijk wel beter, maar het is sterker dan me zelf groetjes
tJill
Beginner

(32 jaar, • 11 berichten)

Ik hoor je zeggen: "hoe hebben jullie hem kunnen OVERHALEN?" Voila, daar begint volgens mij het probleem al... Het is heel normaal dat je vriend moet wennen aan de nieuwe situatie... Probeer hem niet te overhalen... Praat openlijk over je gevoelens van frustratie en probeer misschien eens een andere manier uit om van elkaar te genieten, raak elkaars lichaam aan, ontdek het opnieuw, geef elkaar een massage, knuffel elkaar, bekijk elkaar, ga samen in bad... ontspan en probeer niets te forceren, dat maakt het alleen maar gemaakter en dus moeilijker
vickske27
Beginner

(30 jaar, MERKSEM • 32 berichten)

hey misschien een dom idee he maar als hij mee naar de gyne gaat laat de gyne dan uitleggen dat het geen kwaad kan! en er ook gewoon met je partner praten over wat je voelt en wil probeer terug voorzichtig en andere standje zoals zijlings liggen zodat er geen gewicht komt op je buik. groetjes Vicky
MaFa4Twins
Actief

(34 jaar, • 305 berichten)

Hey, Toen mjn vriend wist dat we een tweeling zouden krijgen wou hij ook ineens niet meer vrijen. Voelde mij enorm afgewezen en boos! Hij was gewoon bang dat er iets zou mislopen zei hij. Na een 2 weekjes is het allemaal vanzelf weer in orde gekomen! Maar het is wel een speciaal gevoel als je zwanger bent! Intenser!
YmOr51210
YmOr51210
Hey, Ben wel erg laat om een antwoord op je bericht te geven (nieuw op de site,daarom).Ik vind het erg voor je dat je vriend toen geen sex meer wou vanwege je geboren kindje die toen nog in je buik aan het groeien was,maar zo zijn er veel van.Ik zou zeggen: Sommige mannen zijn echte seuten als het daarover gaat.Altijd een grote mond,maar dan durven ze niet meer M'n vriend en ik hadden bijna nooit sex met elkaar voor ik zwanger was.Als alles een beetje goed meezat dan wel 1 of 2 keer per week,maar anders zo'n 1 keer per maand? Toen ik eindelijk zwanger was en vooral toen ik dikker werd had hij ineens elke dag zin in sex Ik vind het nog steeds een wonder dat ik toch zwanger ben geworden aangezien we zo weinig sex met elkaar hadden voor de zwangerschap!
MamaT
MamaT
Mijn advies is, om er gewoon goed over te praten met je vriend. Ik kan me heel goed voorstellen dat, ondanks dat hij weet dat het geen kwaad kan, hij aan het idee moet wennen. Er met elkaar over praten is echt het beste!
Tripstar
Tripstar
Het was ook het geval bij ons, ineens hoorden we dat ik zwanger was en zéér tevreden, kort erna dacht ik huh hij vraagt er niet meer om, ik dacht jeetje zit het misschien aan mij, toen zei hij zelf ik durf niet misschien krijg je een miskraam het is ons eerste kindje en tra la la, maar het was toch een miskraam geworden.. Dus maak je er geen zorgen over, de papa's zijn gewoon bezorgd voor het vruchtje

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Je hebt last van ochtendmisselijkheid en...
Ontdek de foto's van de Baby leden