Nog mensen die een tweeling verwachten in 2012?

757 berichten • oprichter : yoontje

yoontje
Actief

(29 jaar, • 100 berichten)

Hallo Zijn er hier nog mensen die een tweeling verwachten dit jaar? Ben benieuwd naar andere ervaringen. groetjes
_Ikke_
_Ikke_
Het lijkt me wel leuk om ervaringen te kunnen uitwisselen met andere tweeling-mama's in spe! Mijn twee beebjes zijn gepland voor mei 2012. Voor wanneer zijn de jouwe?
yoontje
Actief

Bij mij zijn ze uitgerekend voor 7 juli. Nog net iets langer wachten dus... Is het bij jou ook zo'n zware zwangerschap of valt het nogal mee?
_Ikke_
_Ikke_
Ik vrees dat het zwaarste nog moet komen. Ik ben wel nog steeds misselijk en snel moe, maar voor de rest denk ik dat het wel meevalt. Het zijn ook m'n eerste kindjes, dus ik kan niet vergelijken hé. Ik ben momenteel ook al thuisgeschreven door de gyn, dus kan ik echt wel alles op 't gemakske doen. Op welke manier is het bij jou een zware zwangerschap?
yoontje
Actief

Bij mij vooral de vermoeidheid. Het misselijk zijn is al wat beter maar heb het gevoel dat ik mij echt door de dagen sleur. Vooral als ik moet gaan werken is het erg. Zal blij zijn als ik in februari een weekje verlof heb. Ik kan nu wel al beter vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Dat was echt niks vergeleken met nu...
_Ikke_
_Ikke_
Die vermoeidheid kan inderdaad tellen! Daarom ben ik wel blij dat ik zo'n voorzichtige gyn heb.
Meidenmama
Gepassioneerd

(38 jaar, • 36003 berichten)

Proficiat !!! 2 beebjes in één keer. Geniet van jullie speciale cadeau'tje !
_Ikke_
_Ikke_
Proficiat !!! 2 beebjes in één keer. Geniet van jullie speciale cadeau'tje !
Dank je!
yoontje
Actief

Weet jij de geslachten van de baby's al of wil je ze weten? Ik hopelijk donderdag... groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heb jij een vruchtwaterpunktie gehad?
Ontdek de foto's van de Baby leden