Novalac AR Digest

12 berichten • oprichter : Doortje24

Doortje24
Doortje24
heey!
Iemand ervaringen met Novalac Ar Digest melk?

Mijn zoontje drinkt nu sinds 3dagen deze melk, moeten veranderen wegens diarree.
Maar nu blijkt zijn diarree erger te zijn, of zou dit komen door het veranderen van melk en moeten zijn darmen nog wennen aan deze voeding?

Groetjes
tanteliesje
tanteliesje
Hey Doortje,

Ik zit met hetzelfde probleem bij mijn zoon. Sinds gister overgeschakelt van nutrilon 1 naar novalac ar digest. Dit omwille van reflux, moeilijke stoelgang (wel altijd goede) en krampen. Hij is heel content op dit moment en lust de pap precies heel graag maar nu heb ik ook diarree hier. Hopelijk is het door het veranderen van melk.
Iemand hier ervaring mee?
Beciej
Beciej

hoi hoi

Ik geef mijne kleine kapoen nutrilon AR. Heeft hij geen last van.

En tegen eventuele krampjes geef ik infacol (mag vanaf de geboorte) en sindsdien is hij van alle darm probleempjes af.

Maar inderdaad overschakelen naar andere voeding is voor die kleintjes aanpassen hé, hun darmpjes moeten er aan wennen. Maar als je je echt zorgen maakt, bel even KA ofzo...

Doortje24
Doortje24
Hey Doortje,

Ik zit met hetzelfde probleem bij mijn zoon. Sinds gister overgeschakelt van nutrilon 1 naar novalac ar digest. Dit omwille van reflux, moeilijke stoelgang (wel altijd goede) en krampen. Hij is heel content op dit moment en lust de pap precies heel graag maar nu heb ik ook diarree hier. Hopelijk is het door het veranderen van melk.
Iemand hier ervaring mee?

Hoi, mijn zoontje kreeg er ook erge diarree van, de KA zei mij om meteen terug van melk te veranderen maar v an mijn zoontje spoot het echt uit zijn poepje en had hij min 6pampers per dag, hoe zit het bij jou?
Zijn stoelgang was ook zeer licht van kleur wat ook niet goed is..

Groetjes
tanteliesje
tanteliesje

Hey,

Mijn zoon heeft van de 6 voedingen die hij gehad heeft al 3 keer diarree terwijl hij daarvoor heel moeilijk kon gaan. Het ziet er nu  lichtgeel uit. Ik ga vandaag nog afwachten want voor de rest is hij wonderwel zoet met deze melk. Als hij diarree blijft hebben ga ik ook eens naar de KA bellen. Hij drinkt nog super goed (te goed zelfs) en plast nog goed. Hopelijk stopt het hiermee.

Welke melk ben je nu dan aan het geven? Ik krijg Novalac ar digest ook omdat er een klein vermoeden is van allergie .

Doortje24
Doortje24

Zolang hij goed drinkt, moet je je niet teveel zorgen maken hé, mijn ventje drinkt ook goed, maar de KA rade mij toch aan te veranderen, je moet het natuurlijk wat tijd geven. de kaka van deze melk zou een grijs tot groene kleur moeten geven. mijn zoontje drinkt nu NAN AR, ook wegens allergie. en heeft al minder last van diarree. ik heb ook nog zo'n pot novalac staan die gratis weg mag als je geintreseerd bent en je woont niet ver..

Veel suc6 Groetjes

tanteliesje
tanteliesje

Als hij morgen nog diarree heeft ga ik toch even bellen denk ik , het spuit er op dit moment ook echt uit en enkel als hij moet eten dus het zal wel samenhangen met de pap.

tanteliesje
tanteliesje

Toch grappig dat 2 KA totaal iets anders vertellen. Heb toch al gebeld en ik moest me niet ongerust maken. Dit was de reden waarom ze me de digest had voorgeschreven dat alles vlotter zou gaan. Zal het maar gewoon goed in het oog houden zekers

Mietzke
Actief

(30 jaar, HEUSDEN (LIMB ) • 155 berichten)

Welk water gebruiken jullie voor de pa te maken. Ik heb geen ervaring met deze voeding, want wij gebruiken Nutrilon Omneo, maar mijn vroedvrouw vertelde me, toen Nore klein was, dat het water ook een grote invloed kan hebben. Ik geloof dat Spa meer constiperend werkt en het water van de Aldi laxerend.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik gebruik Evian, maar misschien eens polsen bij jullie vroedvrouw.KA.

Hopelijk zijn jullie kleine spruitjes snel van de diarree af!

Doortje24
Doortje24

Toch grappig dat 2 KA totaal iets anders vertellen. Heb toch al gebeld en ik moest me niet ongerust maken. Dit was de reden waarom ze me de digest had voorgeschreven dat alles vlotter zou gaan. Zal het maar gewoon goed in het oog houden zekers

Idd mijn zoontje krijgt nu terug andere melk en het begint nu toch te beteren, want ik had wel teden tot ongrustheid hij is in 5dagen niet in gewicht bijgekomen door zijn diarree.. zorg gewoon dat je ventje genoeg drinkt en zolang hij niet meer dan 6pampers per dag heeft.. gwn in de gaten houden hé..
En als het te lang aanhoud, rijstwater gebruiken om papje te maken voor een paar dagen..

groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wie is jouw voorbeeld-mama?
Ontdek de foto's van de Baby leden