pampers naar containerpark??

11 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

hallo iedereen, vanaf juli start het gebruik van diftar, afvalcontainers.. betalen voor elke kilo afval dus, nu mijn vraag.. luiers wegen toch wel wat eigenlijk he, zou ik die naar het containerpark kunnen brengen? of nemen ze dat daar ni aan? het zou me in elk geval wel wat kilootjes besparen..
admina69541
Gepassioneerd

in de gft bak? bij groenten en fruit afval?? nog nooit gehoord.. maarja, die staan vanaf juli ook per kilo.. toch bedankt zanne
Prinses
Prinses
In antwerpen mag da ja. Ik wist da ook eerste ni zenne Maar het containerpark is ook een goe alternatief hé
aegle
Gepassioneerd

(34 jaar, • 3239 berichten)

in sommige steden en gemeenten kan je op het containerpark zakken bekomen voor luierafval, ik weet niet juist de prijs, dacht iets van 2 euro ofzo. die zakken met luiers mag je dan naar containerpark brengen.
Roxysmama
Actief

(37 jaar, MERKSEM • 416 berichten)

Idd, in Antwerpen mogen de pampers bij het GFT worden afgegeven. Mijn ouders hebben een mesthoop en als we daar zijn, gooien we die daar gewoon op. Je moet er wel rekening mee houden dat dit héééééél lang duurt eer ze iets of wat aan het composteren zijn. Zou het zelf niet zien zitten om te gebruiken, maar misschien katoenen luiers gebruiken?
ANNIKAM27562
Bevestigd

(30 jaar, OVERBOELARE • 1319 berichten)

bij ons word je auto gewogen voor je het containerpark oprijd en nog is voor je hem afrijd... je betaalt dan ook je kilo's, dus das geen oplossing hier... wij hebben voor het moment wel pamper zakken die worden opgehaald en zijn goedkoper dan een vuilzak, maar we kregen al een brief dat ze met da initiatief zouden stoppen... tis idd wel erg duur als je pamper afval op een week eens bekijkt
CHANTALV55095
Bevestigd

(41 jaar, BAVEGEM • 1931 berichten)

Wij halen speciale zakken voor luiers, dat is 5 euro voor een rol en elke woensdag komen ze die ophalen, dat zijn zo witte zakken. Maar dat is ook niet overal heb ik gehoord.
admina69541
Gepassioneerd

Hier in de gemeente is daar niets voor voorzien en moeten ze gewoon bij het huisafval. Wij krijgen wel een extra rol kleine vuilzakken van de gemeente, die vervolgens natuurlijk een uur in de wind gaat stinken want de vuilzakken worden maar eens per 2 weken opgehaald Heb daar al eens mijn gedacht over gezegt op het gemeentehuis, maar ja zolang ze daar zelf niet met dat probleem zitten zullen ze dat vertikken om er iets aan te doen!
mammie-RFX
Gepassioneerd

(33 jaar, • 20326 berichten)

wij zitten sinds 1 jan ook met een diftar-systeem, pampers horen hier bij het restafval. wij krijgen wel een extra tegemoetkoming per jaar voor kindjes onder de 3, da is 15 euro per kindje per jaar, da komt overeen met 100kg afval. In ons geval mogen wij dus ieder jaar 100 kg afval voor niets laten ophalen. Ma van witte zakken voor pampers, da heb ik nog nooit gehoord. Krijgen jullie dan ook die tegemoetkoming? Kmoet men eigen precies toch es gaan informeren....

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Gaan jullie weg tijdens de Krokusvakantie?
Ontdek de foto's van de Baby leden