Prijzen geboortekaartjes

14 berichten • oprichter : Janah

Janah
Bevestigd

(30 jaar, OLEN • 579 berichten)

Hallo allemaal Ik moet in augustus van mijn eerste kindje bevallen en ben stilaan aan het uitkijken voor geboortekaartjes (ik weet het, het is nog wat vroeg, maar het is toch zo leuk!). Graag had ik geweten wat de mama's op dit forum ongeveer betaald hadden per kaartje (m.a.w. wat is een richtprijs voor een mooi en degelijk, maar wel betaalbaar kaartje incl drukwerk en envelop)? Ik heb hier en daar online al wel wat mooie kaartjes gezien, maar ik weet dus absoluut niet of die prijzen duur of goedkoop zijn. Alvast bedankt voor de reacties! Groetjes!
Aniya
Gepassioneerd

(28 jaar, • 5021 berichten)

hey Jana, proficiat met uw zwangerschap! Ik was ook overal altijd 'te' snel mee, dus begrijp u volledig!! Wij hebben voor ons geboorte kaartje 1,14 euro betaald en dat was incl. enveloppe. Het was een vierkante kaart, dus qua postzegels was het wel duur omdat het geen regulier formaat was. Als je dus een kaartje kiest hou daar rekenig mee!! Voor 120 kaartjes waren de drukkosten; 270 euro
Anke
Gepassioneerd

(29 jaar, • 4460 berichten)

Ik had bij ons Lotte 100 kaartjes en k moest daar 150€ voor betalen, dus 1,5€ per kaartje. t Waren enkelvoudige kaartjes dus maar op 1 zijde gedrukt Dit was de prijs voor het kaartje gedrukt en de envelop erbij. t Was een standaardkaartje uit 1 van de boeken van de drukker. Nu heb ik zelf een dubbel kaartje laten ontwerpen en voor 85 exemplaren + enveloppe zou ik 115€ kwijt zijn voor alles. Is wel supergoedkoop en andere drukker nu ook.. Toch ga ik ze wss zelf maken want k vond de klantenservice niet zo goed.
ienemie
Bevestigd

(28 jaar, EVERGEM • 1083 berichten)

Hey, een leuke website : www.babygrafix.be Wij zeiden altijd als we ooit zwanger zijn ,gaan we daar onze kaartjes bestellen! Het zien er heel leuke uit, en de prijs hangt af van welk soort kaartje je neemt. Ze zijn wel niet super goedkoop, maar ik heb al duurdere gezien.
Anke
Gepassioneerd

(29 jaar, • 4460 berichten)

Hey,een leuke website : www.babygrafix.be Wij zeiden altijd als we ooit zwanger zijn ,gaan we daar onze kaartjes bestellen! Het zien er heel leuke uit, en de prijs hangt af van welk soort kaartje je neemt. Ze zijn wel niet super goedkoop, maar ik heb al duurdere gezien.
Ik vond die ook leuk die website, maar waar ik wat mee gewrongen zat, was dat je dan via internet ook moet gaan doorgeven als kindje geboren is en de leveringstijd mij nogal lang leek...
Meidenmama
Gepassioneerd

(38 jaar, • 36003 berichten)

Zelf kaartjes ontwerpen op http://www.poobies.com/ Heel leuk (mijn dochter heeft er paaskaartjes gemaakt en die hebben we dan besteld) en correcte service. Bij geboortekaartjes kun je de enveloppes ook gewoon voordien krijgen om te schrijven (zoals bij de drukker om de hoek)
SeKaTi
Gepassioneerd

(30 jaar, • 10064 berichten)

hey Jana,proficiat met uw zwangerschap!Ik was ook overal altijd 'te' snel mee, dus begrijp u volledig!! Wij hebben voor ons geboorte kaartje 1,14 euro betaald en dat was incl. enveloppe. Het was een vierkante kaart, dus qua postzegels was het wel duur omdat het geen regulier formaat was.Als je dus een kaartje kiest hou daar rekenig mee!!Voor 120 kaartjes waren de drukkosten; 270 euro
is dat enkel de drukkosten?! Wij moesten 50 euro betalen voor de drukkosten. en dat was een vaste prijs. Of we nu 1 kaartje of 100 kaartjes lieten afdrukken. De kaartjes zelf kosten ongeveer 1,40 euro inclusief de enveloppe. Wij hebben voor een vierkant formaat gekozen. We hebben ze wel niet met de post verstuurd. Mijn ouders hebben de kaartjes rond gedeeld bij de familie. De bezoekers in het ziekenhuis kregen ze zo mee. en mijn man heeft die voor het werk rond gedeeld. Bij de geboorte van Sean hadden we wel geluk dat meneer een week te vroeg is gekomen. Moest hij een week te laat geweest zijn dan was de drukker met vakantie en hadden we de kaartjes moeten laten afdrukken zonder het gewicht en de lengte op het kaartje.
KZWJ
Gepassioneerd

(26 jaar, • 10483 berichten)

hey Jana,proficiat met uw zwangerschap!Ik was ook overal altijd 'te' snel mee, dus begrijp u volledig!! Wij hebben voor ons geboorte kaartje 1,14 euro betaald en dat was incl. enveloppe. Het was een vierkante kaart, dus qua postzegels was het wel duur omdat het geen regulier formaat was.Als je dus een kaartje kiest hou daar rekenig mee!!Voor 120 kaartjes waren de drukkosten; 270 euro
is dat enkel de drukkosten?!Wij moesten 50 euro betalen voor de drukkosten. en dat was een vaste prijs. Of we nu 1 kaartje of 100 kaartjes lieten afdrukken. De kaartjes zelf kosten ongeveer 1,40 euro inclusief de enveloppe.Wij hebben voor een vierkant formaat gekozen. We hebben ze wel niet met de post verstuurd. Mijn ouders hebben de kaartjes rond gedeeld bij de familie. De bezoekers in het ziekenhuis kregen ze zo mee. en mijn man heeft die voor het werk rond gedeeld.Bij de geboorte van Sean hadden we wel geluk dat meneer een week te vroeg is gekomen. Moest hij een week te laat geweest zijn dan was de drukker met vakantie en hadden we de kaartjes moeten laten afdrukken zonder het gewicht en de lengte op het kaartje.
bij ons was da ook 50 euro voor de drukkosten
Janah
Bevestigd

(30 jaar, OLEN • 579 berichten)

Dank jullie wel voor jullie reacties! Als ik het goed kan afleiden, moet ik dan toch rond de 1,5 euro per kaartje rekenen, inclusief envelop en drukwerk. Valt nog redelijk mee :). Iemand ervaring met babygrafix.be? Daar heb ik inderdaad al mooie ontwerpen gezien, maar leveren ze wel op tijd? Want een geboortekaartje moet natuurlijk wel op tijd gedrukt en geleverd worden :).

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Zomertijd, pretparktijd?!
Ontdek de foto's van de Baby leden