puzzel matten

24 berichten • oprichter : mamavanM

mamavanM
Gepassioneerd

(31 jaar, • 7839 berichten)

Wat doen jullie nu met jullie puzzel matten weg of laat je die liggen?
Mama-FY
Gepassioneerd

(31 jaar, • 6876 berichten)

Ik laat ze schonekes liggen!!! Er is idd iets giftig maar dat is als ze net uit de verpakking komen normaal gezien. Dus ne keer die al een paar keer gekuist zijn enz bij ons hebben ze ook een tijdje buiten gelegen zie k er eigenlijk geen problemen in. Of ben ik verkeerd?
mamavanNenJ
Gepassioneerd

(30 jaar, • 7495 berichten)

hier zijn ze weg gedaan! heb alleen nog geen alternatief! alle geluk had ik ze 2de hands gekocht! hebben jullie een alternatief? rekening houdend met een zwarte labrador in huis!!!! dus kuisvriendelijk!
Kelly3
Gepassioneerd

(30 jaar, • 8453 berichten)

De mijne zijn weg, ik heb een dokere automat gekocht van 180 cm op 200 cm. Hebben ook een hond maar keer met de stofzuiger erover en is wel gemakkelijker denk ik om er onder te kuisen, weg doen en terugleggen wat met die puzzelmaten niet echt lukte.
mamavanM
Gepassioneerd

heb ze hier ook weg gestopt en der ligt hier nu zo een onnozel parkmatje zodat ze toch ergens een warme poep kan hebben! weet echt niet wat ik ga doen en idd zoals dorien zegt wat nemen als vervanging?
YSje
Gepassioneerd

(29 jaar, • 3049 berichten)

Ik doe ze weg! Er zijn puzzels die enkel schadelijk zijn in het begin, maar er zijn er ook die de giftige stoffen zelf bevatten. Ik neem het risico niet hoor!
nathie-1
Gepassioneerd

(2014 jaar, GELLIK • 20554 berichten)

ze zijn alleen giftig als ze ze in de mond steken.ik heb grote puzzel matten en geen kleine met figuurtjes in want die werden hier altijd gesloopt en die stukjes in de mond gestoken.die grote blijven ze vanaf,denk dat die te saai uitzien hier blijven ze gewoon liggen.
YSje
Gepassioneerd

(29 jaar, • 3049 berichten)

Wel, de mijnen steekt die dus in zijnen mond, ook de grote, dus hier vliegen ze in de vuilbak. Jammer, maar ja... Ik vond ze wel gemakkelijk
mamavanM
Gepassioneerd

ja gemakkelijk waren die idd!!! hier stopt ze ze nog niet in de mond maar wil toch liever het zeker boven het onzekere nemen. doet wel zeer om ze daar te zien liggen
dieren
Actief

(31 jaar, HERK DE STAD • 475 berichten)

Gaat het over de matten nu nu pas in de winkels liggen of gaat het ook over de matten die je 2j geleden gekocht hebt? Ik weet niet wat ik moet doen, in de mond steken doet ze toch niet. Zo kun je op den duur alles weggooien he', want overal zit wel een giftige stof in.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoe wil jij graag verwend worden op Moederdag?
Ontdek de foto's van de Baby leden