roze afscheiding - ervaringen?

3 berichten • oprichter : Moi10/07

Moi10/07
Beginner

(27 jaar, BRUGGE • 1 bericht)

Hoi iedereen! Ik ben momenteel 10w2d zwanger van ons eerste kindje en heb sinds gisteren lichtroze afscheiding...geen bloed en ook geen krampen. Ben redelijk ongerust en kan het niet uit mijn hoofd zetten... heeft iemand hier ervaringen mee? Ik lees vanalles op internet ( dat het niets betekent of dat het juist het begin van een miskraam is..). Volgende week maandag heb ik mijn 2e echo ( eerste gehad op 8w en daar was alles in orde ). Bedankt voor jullie reacties!

Message édité le 15/12/2015 15:18:48 par Moi10/07

Kynali
Actief

(26 jaar, MIDDELKERKE • 128 berichten)

Als je ongerust bent zou ik eens bellen naar je gyn. Rozige afscheiding kan idd vanalles betekenen. Maar ik vermoed dat zolang er geen krampen mee gepaard gaan dat alles in orde is.

Message édité le 16/12/2015 00:12:51 par Kynali

Wiezalhetzeggen
Beginner

(25 jaar, SINT GILLIS BIJ DENDERMONDE • 3 berichten)

Hey, heb dat ook eens gehad maar waren maar een paar kleine druppeltjes licht roze afscheidibg. Moest toen veel hoesten, niezen en snuiten... En had ook veel werkstress. Maar alles was oké. Was ook maar heel even, bleef geen hele dag duren ofzo. Misschien wil gynaecoloog al eens echo doen? Grts

Message édité le 04/01/2016 06:16:57 par Wiezalhetzeggen

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Ga jij op tijd naar de dokter wanneer je wat grieperig bent tijdens je zwangerschap?
Ontdek de foto's van de Baby leden