slecht humeur

8 berichten • oprichter : flupje

flupje
flupje
Hallo, Ik ben ondertussen net aan m'n 5e maand begonnen, en het is zwaar. Niet zoveel voor mezelf maar vooral voor m'n vriend. Die krijgt het hard te verduren met me door m'n immer slechte humeur. Ik begin ook altijd voor het minste te huilen en ik kan haast nooit positief denken. Voor ik zwanger werd was ik compleet het tegenovergesteled. 't is echt ni leuk want we maken meer ruzie enzo en daardoor wordt het nog erger. Ik ben soms ook heel bang dat al die stress dat dit met zich meebrengt slecht is voor dat kleine spruitje in m'n buik.... Zijn er nog mensen die zo'n drastische humeurwisseling doorgemaakt hebben, en gaat het over na een tijdje?
Roosijntje
Roosijntje
Hey, volgens mij is het doodnormaal hoor... Ik was niet echt humeurig maar wel héél emotioneel... Ik weende de hele dag... echt om niets! Mijn man haat zo'n emo mensen en kon dan ook niet snel genoeg uit de buurt zijn (hoewel hij me erg gesteund heeft hoor )... Da's zwanger zijn denk ik... Praat anders eens met je HA? Veel moed nog de komende maanden! Er staat je een prachtig wonder te wachten hoor!
snoeziewoezie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12440 berichten)

hier ook één en al drastische humeurwisseling hoor en ventje wordt er ook orendul van maar da ligt nu eenmaal aan de hormoontjes
flupje
flupje
Bedankt voor de reacties, jammer genoeg gaat het van kwaad naar erger. Ik zie m'n vriend haast niet meer. Woon het grootste deel van de week bij m'n ouders en als we dan eens samen zijn dan is het altijd 1 al al gekibbel. Hij is altijd moe, heeft teveel werk,.... Ik probeer hem wel genoeg ruimte te geven, maar hij wil precies altijd maar meer en meer ruimte. ik voel me echt overbodig en hij kijkt ook niet om naar m'n zwangerschap ofzo. Volgens hem ben ik de negativiste, terwijl ik altijd alles gedaan heb voor hem, maar gewoon teleurgesteld ben dat hij geen blijk van appreciatie geeft.....
devlieger
devlieger
Ik ben nu 29 weken ver, en heb vandaag zo'n dagje. Ik voel me echt down, maar echt om niets! Mijn vriend is zo hard aan het werk om de kinderkamer in orde te krijgen, en vind het ook niet leuk dat ik ween om niets... 'k kan er gewoon niets aan doen.
Christine2008
Christine2008
Hoi dames, Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben!!! Ik ben nu 20 weken zwanger alles verloopt naar wens....echt alles om gelukkig te zijn (zoals ze zeggen). Maar ik maak elke dag ruzie met mijn vriend en zijn geduld begint op te geraken. Er werdt mij al eens verteld dat je tijdens je zwangerschap qua karakter helemaal het tegenovergestelde bent als anders, wel ik was een zacht teder schaapje voor mijn zwangerschap en nu een echte feeks! Wanneer kan ik eindelijk van mijn zwangerschap genieten?!
Tessa_1986
Bevestigd

(27 jaar, • 1841 berichten)

Mijn slecht humeur is sinds een tweetal weken geleden begonnen, en dat wordt met de dag dat ik nog niet bevallen ben erger Ik veronderstel dat dat de hormonen zijn en de lichamelijke veranderingen die een vrouwenlichaam doormaakt tijdens de periode van zwanger zijn... Hier thuis lopen ze op de toppen van hun tenen en mijn pa heeft al gezegd dat het tijd wordt dat ik beval
shanna-ludo
Beginner

(25 jaar, HOUTHULST • 4 berichten)

Ik heb net hetzelfde nu 2 maand zwanger en ik lig weeral met iedereen tot mijn baas tot mijn baas toe in ruzie, de vorige ozwangerschap had ik idem pesthumeur, en zag overal conflicten, terwijl ik normaal gewoon met iedereen overweg kan  , en ik kan t echt niet helpen voel me direct ondergewaardeerd en overwerkt :p  tja is typisch denk ik :) , ik vind t ook niet fijn, maar ik kan er Niks aan doen :p

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Heb jij kinderen in de kleuterklas?
Ontdek de foto's van de Baby leden