Spermadonor aangeboden

7 berichten • oprichter : Mathias1996

Mathias1996
Beginner

(21 jaar, HALLE • 1 bericht)

Hallo Ik ben Mathias, een goeduitziende en sportieve Belgische en studeer momenteel een economische opleiding op de universiteit. Via deze weg wil ik heel graag mensen helpen die geen kind kunnen krijgen. In mijn familie zijn geen erfelijke aandoeningen en ik heb ook geen ziektes. Indien gewenst kan dit ook recent getest worden. Als je enige interesse hebt in mijn verhaal aarzel dan niet om te reageren. Groetjes, Mathias
Nathaliee87
Beginner

(28 jaar, EDEGEM • 5 berichten)

Hoi, Wij zijn een gehuwd lesbisch koppel. En wij zouden graag zwanger worden. Kan u ons helpen? Wij wonen in provincie antwerpen Mvg karen en nathalie
Nathaliee87
Beginner

(28 jaar, EDEGEM • 5 berichten)

Hoi Wij hebben wel intresse. Had u graag eerst een gesprek gehad met ons? Wij wonen in koningshooikt. Ziet u deze afstand zitten? Mvg Karen en Nathalie
mama19
Beginner

(25 jaar, TESSENDERLO • 5 berichten)

Beste mathias wij zijn een gehuwde heterokoppel en we hebben interesse. Wij zijn van belgie Limburg mijn man heefr geen zaad en we hebben een heel sterke kinderwens ik zelf heb 2kinderen van mijn vorige relatie. We hopen snel iets van je te horen mvg stephanie en dimy
mama19
Beginner

(25 jaar, TESSENDERLO • 5 berichten)

Beste mathias wij zijn een gehuwde heterokoppel en we hebben interesse. Wij zijn van belgie Limburg mijn man heefr geen zaad en we hebben een heel sterke kinderwens ik zelf heb 2kinderen van mijn vorige relatie. We hopen snel iets van je te horen mvg stephanie en dimy
1533553789
Beginner

(33 jaar, ANTWERPEN • 1 bericht)

Dag Stephanie en Dimy, zijn jullie nog op zoek naar een donor? 

1534928918
Beginner

(34 jaar, APPELTERRE EICHEM • 2 berichten)

k ben een man van 37jaar uit de omgeving van Ninove. 
Ik heb reeds twee gezonde kindjes, een jongen en een meisje. 
Graag had ik 1 max twee vrouwen gelukkig gemaakt met het helpen om hen zwanger te maken. 
Ik vraag geen geld alsook geen seks.
Ik wens ook geen vader rol . Ik wil enkel weten of ik jullie wens heb laten uit komen. 
Jullie kunnen mij contacteren op tommertens9300@gmail.com indien interesse

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Ik ben:
Ontdek de foto's van de Baby leden