spermadonor gezocht

16 berichten • oprichter : ikzoek

ikzoek
ikzoek
Hallo, Ik ben op zoek naar een gezonde, serieuze spermadonor die anoniem wenst te blijven om mijn kinderwens te vervullen via zelfinseminatie. Ik ben 21 jaar en kies bewust om alleenstaande moeder te worden. Aangezien ik lesbisch ben, zou het toch niet via de natuurlijk weg lukken met een partner. Ik ben niet op zoek naar een vaderfiguur en vind het heel belangrijk dat de donor anoniem en discreet kan blijven. Het is ook belangrijk dat het sperma getest is op SOA's en dat er geen erfelijke ziektes zijn. Wie kan me eventueel helpen?
Pieter35
Beginner

(35 jaar, • 1 bericht)

Message supprimé le 07/11/2015 00:13:16 par Pieter35

donor444
Beginner

(44 jaar, HERZELE • 3 berichten)

Hallo, Ik ben op zoek naar een gezonde, serieuze spermadonor die anoniem wenst te blijven om mijn kinderwens te vervullen via zelfinseminatie. Ik ben 21 jaar en kies bewust om alleenstaande moeder te worden. Aangezien ik lesbisch ben, zou het toch niet via de natuurlijk weg lukken met een partner. Ik ben niet op zoek naar een vaderfiguur en vind het heel belangrijk dat de donor anoniem en discreet kan blijven. Het is ook belangrijk dat het sperma getest is op SOA's en dat er geen erfelijke ziektes zijn. Wie kan me eventueel helpen?

hoi ik wil je wel helpen

Grtn

Pascal
donor444
Beginner

Message supprimé le 23/04/2016 22:28:00 par donor444

Nathaliee87
Beginner

(28 jaar, EDEGEM • 5 berichten)

Hoi,

Wij zijn een lesbisch koppel en zoeken een spermadonor. Wij zoeken geen vaderfiguur. Wij zoeken ook iemand die bewijs heeft dat hij getest is op erfelijke ziektes en soa's. Liefst ook iemand met bruin haar en groene ogen. 

Wie kan ons helpen?

Nathaliee87
Beginner

(28 jaar, EDEGEM • 5 berichten)

Message supprimé le 10/10/2016 12:45:07 par Nathaliee87

Petervm
Beginner

(37 jaar, GENT • 3 berichten)

Hallo , contacteer me gerust, ik heb ervaring met drie fijne kindjes bij twee wensmama's
davy1987
Beginner

(29 jaar, HOMBEEK • 1 bericht)

Message supprimé le 06/03/2017 14:14:06 par davy1987

LI3945
Beginner

(36 jaar, • 1 bericht)

Hallo,

Ik zoek een serieuze spermadonor (liefst regio West-Vlaanderen) om eventueel via zelfinseminatie te werken.  Mijn oudste dochter is verwekt via anonieme spermadonor en met KI.  Echter die mogelijkheid bestaat niet meer.  Enkele weken geleden heb ik na een zwangerschap van 9 weken een miskraam gehad, ook met KI.  Mijn pogingen met KI zijn praktisch ten einde maar ik kan mijn zwangerschapswens nog niet opbergen.  Ik zou zo graag een broertje of een zusje bezorgen aan mijn dochtertje.  Ik wens geen persoon die een actieve vaderrol op zich wenst te nemen.  Laat jullie maar horen.

Groetjes en bedankt op voorhand. 

donor444
Beginner

Message supprimé le 18/04/2017 23:31:35 par donor444

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
'Terrible Two' betekent:
Ontdek de foto's van de Baby leden