spermadonor gezocht

45 berichten • oprichter : ikzoek

1551871793
Beginner

(39 jaar, GENT • 9 berichten)

Message supprimé le 03/02/2020 12:43:54 par 1551871793

1580755431
Beginner

(24 jaar, ANTWERPEN • 2 berichten)

Ik ben een Verstandige, kalme nette man van 35 uit regio Antwerpen Ik wil graag koppels of alleenstaande, wie dan ook helpen die een kinderwens heeft. Zelf ben ik 193 cm groot slank gebouwd. Nooit gerookt in mijn leven,...... Ik heb een scandinavische achtergrond echter heb ik geen blond haar(lacht) Ik heb respect voor iedereen en iedere situatie., Wil je graag meer weten.... Mail me gerust...
1580755431
Beginner

Ik ben een Verstandige, kalme nette man van 35 uit regio Antwerpen Ik wil graag koppels of alleenstaande, wie dan ook helpen die een kinderwens heeft. Zelf ben ik 193 cm groot slank gebouwd. Nooit gerookt in mijn leven,...... Ik heb een scandinavische achtergrond echter heb ik geen blond haar(lacht) Ik heb respect voor iedereen en iedere situatie., Wil je graag meer weten.... Mail me gerust...
1580755431
Beginner

Ik ben een Verstandige, kalme nette man van 35. Ik wil graag koppels of alleenstaande, wie dan ook helpen die een kinderwens heeft. Zelf ben ik 193 cm groot slank gebouwd. Nooit gerookt in mijn leven,...... Ik heb een scandinavische achtergrond echter heb ik geen blond haar smile.gif Ik heb respect voor iedereen en iedere situatie., Wil je graag meer weten.... Mail me gerust... Kan me snel vrij maken,.. Ik ben een Verstandige, kalme nette man van 35. Ik wil graag koppels of alleenstaande, wie dan ook helpen die een kinderwens heeft. Zelf ben ik 193 cm groot slank gebouwd. Nooit gerookt in mijn leven,...... Ik heb een scandinavische achtergrond echter heb ik geen blond haar smile.gif Ik heb respect voor iedereen en iedere situatie., Wil je graag meer weten.... Mail me gerust... Kan me snel vrij maken,.. Rainier.Donor@mail.com

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoe organiseer jij het verjaardagsfeestje van je bengel?
Ontdek de foto's van de Baby leden