spermadonor gezocht

67 berichten • oprichter : ikzoek

1600120751
Beginner

(36 jaar, BEVEL • 6 berichten)

Ik ben een Verstandige, kalme nette man van 35 uit regio Antwerpen Ik wil graag koppels of alleenstaande, wie dan ook helpen die een kinderwens heeft. Zelf ben ik 193 cm groot slank gebouwd. Nooit gerookt in mijn leven,...... Ik heb een scandinavische achtergrond echter heb ik geen blond haar(lacht) Ik heb respect voor iedereen en iedere situatie., Wil je graag meer weten.... Mail me gerust...                                             hallo, ik vind het wat vreemd om dit via deze weg te moeten doen... maar ben je nog steeds bereid om n vrouw te helpen met haar zwangerschapswens?   Wil je dan aub contact met me opnemen? Ik stel mezelf dan verder aan je voor en leer ook jou graag wat beter kennen. Je kan me contacteren via dit e-mailadres: g6538@outlook.com    Ik kijk er alvast heel erg naar uit! Vriendelijke groetjes, G.
1600120751
Beginner

Ik ben een Verstandige, kalme nette man van 35 uit regio Antwerpen Ik wil graag koppels of alleenstaande, wie dan ook helpen die een kinderwens heeft. Zelf ben ik 193 cm groot slank gebouwd. Nooit gerookt in mijn leven,...... Ik heb een scandinavische achtergrond echter heb ik geen blond haar(lacht) Ik heb respect voor iedereen en iedere situatie., Wil je graag meer weten.... Mail me gerust...                                             hallo, ik vind het wat vreemd om dit via deze weg te moeten doen... maar ben je nog steeds bereid om n vrouw te helpen met haar zwangerschapswens?   Wil je dan aub contact met me opnemen? Ik stel mezelf dan verder aan je voor en leer ook jou graag wat beter kennen. Je kan me contacteren via dit e-mailadres: g6538@outlook.com    Ik kijk er alvast heel erg naar uit! Vriendelijke groetjes, G.
1600120751
Beginner

1600120751
Beginner

Beste, ik heb wel interesse. Ik ben 1m85, 87kg, blond en grijsgroene ogen. Ben universitair geschoold en gezond. Ik wens wel enkel op natuurlijke wijze te doneren, gezien dit het meeste slaagkansen biedt. Groetjes Stef.             Beste Stef, ik ben n 37-jarige vrouw met n sterke kinderwens. Ik ben reeds geruime tijd op zoek naar n man die me hierbij, als donor, kan en wil helpen. Ik ben me ervan bewust dat pogingen om zwanger te worden via de zgn natuurlijke manier, inderdaad veel meer kans hebben op slagen, en wil dit dan eventueel ook wel overwegen. Als je me kan en wil helpen, neem dan aub contact met me op (e-mailadres; g6538@outlook.com) ik stel mezelf dan graag wat uitgebreider voor en wil uiteraard ook jou wat beter leren kennen. Ik kijk alvast uit naar je berichtje! Lieve groetjes,G.
1636538444
Beginner

(23 jaar, TURNHOUT • geen bericht)

Message supprimé le 10/11/2021 11:55:53 par 1636538444

1642414835
Beginner

(40 jaar, NIEUWEGEIN • 5 berichten)

Beste lezer, Ik ben Annemarie en ik ben opzoek naar mensen die een kijkje willen nemen op mijn website. Ik breng mensen samen, zodat alleenstaande moeders en wensmoeders het geluk van een kindje kunnen verwelkomen. Uit ervaring weet ik hoe lastig dit kan zijn. Dankzij sperma van een "behulpzame" man ben jij mijn trots. Ik zal altijd in de branding staan, jouw rots. Jij lijkt super veel op mij. O wat ben ik blij. Deze advertentiesite maak ik dankzij jou voor vrouwen zoals ik. Voor alle vrouwen: lang, klein, slank of dik. Ik hoop dat ik veel vrouwen kan helpen met hun wens. Dan ben ik nog meer een blij mens. Ik heb gezocht, maar ik zoek niet meer. Compleet zoals ik nu ben, zo hopeloos was ik toen keer op keer. Liefs, Annemarie https://bam-mam.jouwweb.nl
1642414835
Beginner

(40 jaar, NIEUWEGEIN • 5 berichten)

Sorry, ik kan hier zelf geen topic aanmaken... Groetjes, Annemarie

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Sex na de geboorte van je kind?
Ontdek de foto's van de Baby leden