Tekenen zwangerschap en toch negatieve test

13 berichten • oprichter : Viken

Viken
Actief

(27 jaar, • 58 berichten)

Hallo We hebben een tijdje geleden de beslissing genomen om te gaan voor een eerste kindje. Momenteel zijn er een aantal veranderingen aan mijn lichaam die duidelijk zichtbaar zijn. Zo zijn mijn borsten de afgelopen 2 dagen aanzienlijk steviger geworden. Ook mijn tepels zijn een beetje groter en roziger dan normaal. Bovendien ben ik inmiddels 4 dagen overtijd, hoewel ik anders een stabiele en regelmatige cyclus heb. Ik heb ook last in de onderrug. Ondanks dit alles had ik toch, helaas, een negatief resultaat op de zwangerschapstest . Zij er nog onder jullie die dezelfde ervaringen hebben? Bedankt voor jullie reacties! Groeten
IndiKK
Actief

(26 jaar, • 128 berichten)

Welke test heb je gebruikt? Heb je de pil genomen of iets anders? Mss voor alle zekerheid als de symptomen blijven, eens bloed laten trekken. Veel succes, ik hoop voor je dat je toch zwanger bent. xxx
Viken
Actief

(27 jaar, • 58 berichten)

Hallo We hebben de clear blue-test gebruikt omdat dit de beste zou zijn... Ik neem al lange tijd de pil niet meer. Meer dan een jaar zelfs niet meer omdat ik er vrij slecht op reageerde. Misschien inderdaad best eens een bezoekje brengen aan de dokter... Bedankt.
IndiKK
Actief

(26 jaar, • 128 berichten)

Van het ontpillen kan het dan niet zijn hé... Je kan natuurlijk altijd eens een andere test proberen, zoals die van carrefour(Quid!) of van kruidvat, die zouden erg gevoelig zijn. Maar als je echt zekerheid wil, denk ik dat een bloedonderzoek het beste is. Hou ons hier op de hoogte hé ;) xxx
knud
Gepassioneerd

(34 jaar, • 3868 berichten)

HalloWe hebben een tijdje geleden de beslissing genomen om te gaan voor een eerste kindje.Momenteel zijn er een aantal veranderingen aan mijn lichaam die duidelijk zichtbaar zijn. Zo zijn mijn borsten de afgelopen 2 dagen aanzienlijk steviger geworden. Ook mijn tepels zijn een beetje groter en roziger dan normaal. Bovendien ben ik inmiddels 4 dagen overtijd, hoewel ik anders een stabiele en regelmatige cyclus heb. Ik heb ook last in de onderrug.Ondanks dit alles had ik toch, helaas, een negatief resultaat op de zwangerschapstest .Zij er nog onder jullie die dezelfde ervaringen hebben?Bedankt voor jullie reacties!Groeten
knud
Gepassioneerd

Ik weet dat de testen van Kruidvat zeer goed zijn, zeer efficiënt en ook zeer snel resultaat. Anders eens bij de dokter langsgaan? Hopelijk be je zwanger.
knud
Gepassioneerd

Ben ook wel benieuwd, en is het positiefs?
jessie21
jessie21
Hopelijk ben je dan toch zwanger! Hier ook alle kwaaltjes dat je maar kan bedenken en toch vandaag negatief resultaat met de pridictor pfff
madita
Gepassioneerd

(33 jaar, • 5463 berichten)

Hopelijk ben je dan toch zwanger!Hier ook alle kwaaltjes dat je maar kan bedenken en toch vandaag negatief resultaat met de pridictor pfff
misschien ook eens met die van kruidvat testen? ik had eerst getest met kruidvat en die was licht positief...kon niet echt geloven wat ik zag dus ben ik naar de apotheek geweest om predictor en die testte dan weer negatief dag nadien terug naar kruidvat en die was dan terug positief...duidelijk een bewijs dat niet alle testen even gevoelig zijn

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
De Sint komt!
Ontdek de foto's van de Baby leden