Tekst voor op het geboortekaartje

38 berichten • oprichter : cindyv19357

cindyv19357
Beginner

(37 jaar, BEKKEVOORT • 3 berichten)

Hallo, Ik ben een toekomstige,alleenstaande moeder. Heb een probleem en hoop dat mij iemand kan helpen. Zoek een leuk tekstje voor op het geboortekaartje? Want de meeste teksten die ik vind op het internet zijn in de "wij" vorm. Ook wil ik even kwijt dat ik het spijtig vind in de maatschappij van tegenwoordig,dat er overal(dokter,babywinkel,enz.)vanuit word gegaan dat er een vader bij hoort,of ben ik de enige die zich daar aan stoort? MVG Cindy
aegle
Gepassioneerd

(34 jaar, • 3239 berichten)

ben nogal goed in gedichten maken, als je me vertelt wat je er graag in zou willen, maak ik iets voor je. of geef me een mailtje op moonstine@hotmail.com en dan stuur ik je er eentje dat ik al heb, je kan dan zien of het iets voor je is
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

Hey Cindy, ja dat had ik ook al opgemerkt! Ben nu wel niet alleenstaande, maar vond t toch ook wel overduidelijk. Is inderdaad jammer, alsof je je kind niet alleen kan opvoeden, er zijn immers zoveel vrouwen die het doen en die hebben mijn oprechte respect! Met dat gedichtje kan ik je niet echt helpen, ook wij hadden er een in de 'wij-vorm' Wat denk je van Na 9 maanden pret, Heeft mama mij de huur opgezegd. Nu ben ik geboren, En laat me aan iedereen horen. Rijmt wel niet echt maar ben het ergens al eens tegengekomen Dikke kus
shirleyke
Actief

(27 jaar, HEMIKSEM • 311 berichten)

Hey Wij hadden het volgende op de geboortekaartjes staan: 'Wat ooievaar?? Niets ooievaar! Gewoon, je weet wel... En toen was ik er!' Ik vond da wel grappig. Hoop dat je een leuk tekstje vind
shirleyke
Actief

Merciekes, Hij heet Yeno. Jij hebt ook 2 bloempjes van kinderen ;-)
cindyv19357
Beginner

(37 jaar, BEKKEVOORT • 3 berichten)

Merci voor het reageren,zit echt met mijn handen in het haar,want moet woensdag tekstje binnen brengen voor proefdruk. Als ik alle mooie babyfotootjes zie,kan ik bijna niet meer wachten op mijn wondertje
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

Nog een dik maandje en je hebt je bundeltje ook in je armen . Echt, dat is het zaligste gevoel dat je maar kan hebben, de eerste keer dat ze je kleintje bij je leggen..... HEMELS
shirleyke
Actief

dat komt allemaal wel goed, vooral de moed niet opgeven. Nog eventjes en je kindje is er

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Koop jij nog steeds iets voor jouw papa op Vaderdag?
Ontdek de foto's van de Baby leden