Uitgerekend in augustus 2012

6964 berichten • oprichter : zoey92

majorieke
majorieke
Loue: Ik wou ook altijd alles nieuw, maar die tweedehands spullen zeker buggy's daar wordt meestal erg goed voor gezorgd hoor... Ik ben echt tevreden van mijn aankoop
Tiammeke
Gepassioneerd

(26 jaar, • 3877 berichten)

Uitgerekend in augustus 2012 29 juli 2012 : sweetmaayke 01 augustus 2012 : SivoTeam 02 augustus 2012 : Idowa, 1ste kindje 02 augustus 2012 : Grietie, 2de kindje brusje voor Lina 02 augustus 2012 : Joke88, 2de kindje brusje voor Robbe 02 augustus 2012 : Linnekef, 3de kindje brusje voor Aaron en Ilana 02 augustus 2012 : bsblover, 1e kindje 03 augustus 2012 : Loez, 1ste kindje 04 augustus 2012 : Habibi_karo, 1ste kindje 04 augustus 2012 : ami1606, 1ste kindje 05 augustus 2012 : Celine77 09 augustus 2012 : Natjebartje, 2de kindje 09 augustus 2012 : Tequila 11 augustus 2012 : disneyprincess, 3de kindje (1*) 12 augustus 2012 : ClaudiaHocevar, 1ste kindje 15 augustus 2012 : tchuka 15 augustus 2012 : dillian-daphne, 3de kindje 16 augustus 2012 : Tamara123, 2de kindje 16 augustus 2012 : SarahAliciaStephanie, 3de kindje (1*) brusje voor Leonie en Emma* 18 augustus 2012 : Loue, 1ste kindje 19 augustus 2012 : mitsu 20 augustus 2012 : Petoetj 21 augustus 2012 : Sproetjn, 1ste kindje 21 augustus 2012 : Tiammeke, 2de kindje brusje voor Gitte 22 augustus 2012 : Meezie, 1ste kindje 22 augustus 2012 : Karmelietje, 2de kindje 22 augustus 2012 : lollie85 23 augustus 2012 : Flexje 23 augustus 2012 : angeliek, 3de kindje (1*) 24 augustus 2012 : cowgirl83 24 augustus 2012 : mamavanzenoenyari, 3de kindje 25 augustus 2012 : Pocus x augustus 2012 : Queenie80, 1e kindje x augustus 2012 : eva158, 1ste kindje x augustus 2012 : Crollex x augustus 2012 : Miekekyan x augustus 2012 : Jodejo x Augustus 2012 : Deborah123 x augustus 2012 : Knuffelbeestje x augustus 2012 : Ikje, 2de kindje x augustus 2012 : Sophie_ke x augustus 2012 : anais001, 2de kindje x augustus 2012 : catheline x augustus 2012 : ilsevanackrer, 1ste kindje x augustus 2012 : lollie85 x augustus 2012 : trotinette x aug/sept 2012 : Majorieke x augustus 2012 : DickBruna,brusje voor Wannes en Nelle* x augustus 2012 : Ellyken x augustus 2012 : elien_sven x augustus 2012 : Lelieblaadje x augustus 2012 : Roosje85 Afspraken gyn/vroedvrouw/huisarts 03 januari : Joke88 03 januari : Tamara123 04 januari : Grietie 05 januari : crollex 05 januari : tchuka 06 januari : Petoetj 06 januari : Karmelietje 09 januari : Tiammeke 10 januari : cowgirl 83 10 janurai : knuffelbeestje 10 januari : Ellyken 11 januari : habibi-karo 11 januari : disneyprincess 11 januari : Loez 13 januari : Loue 13 januari : mamavanzenoenyari 18 januari : Lelieblaadje 19 januari : dillian-daphne 20 januari : tamara123 20 januari : DickBruna 25 januari : catheline 26 januari: Meezie 30 januari : Flexje 30 januari : disneyprincess 08 februari : SarahAliciaStephanie 09 februari: angeliek Waar bevallen + gyn/vroedvrouw Idowa : AZ Groeninge Kortrijk Disneyprincess : AZ heilige familie Reet - gyn : dr Lust Tiammeke : AZ Klina Brasschaat --> dr. Kinget Petoetj : AZ Klina Brasschaat SarahAliciaStephanie : Maria Middelares Gent Celine77 : Maria Middelares Gent Linneke : AZ Groeninge Kortrijk Loez : Heilig Hartziekenhuis Lier Grietie : Heilig Hartziekenhuis Lier Habibi_karo : AZ Sint-Jozef Oostende Meezie : Sint-Augustinus Veurne Loue : Imelda, Bonheiden ami1606 : Heilig Hartziekenhuis Lier Cowgirl83 : Sint-Elizabeth in Herentals Tamara123 : Deinze Angeliek : sint-Jozefskliniek Izegem tchuka : Sint-Lucas Gent ilsevanackrer : Stedelijk Roeselare DickBruna : Virga Jesse, Hasselt (Dr. Boes) Lelieblaadje : UZA Edegem
Tiammeke
Gepassioneerd

Ik had bij Gitte ook tweedehands een kinderwagen en maxi cosi gekocht. Maar van die kinderwagen was ik uiteindelijk ni zo tevreden dus ben al een tijdje op zoek naar een andere. Maar ben nogal een moeilijk mens op da vlak, ik wil geen driewieler. Ben nu op zoek naar de pericles evolution 3. Zoiezo tweedehands want in de winkel vind je die ni meer. En mja, kwil ook eigenlijk nen andere maxi cosi, maar da bezie ik nog wel of da gaat of ni Heb zo ne maxi cosi cabrio, heel content van want Gitte kon er heel lang in ook, maar is een iets ouder model. Aan de zijkanten hebt ge zo nog van die brede toppen staan, en da neemt dan iets meer plaats in, in de auto é...das zo ene die ge nog ni met da klik systeem in de auto kunt vastmaken. Die nieuwere maxi cosi cabrio hebben zo van die ijzeren baren onderaan die in zo'n ding geklikt kunnen worden zodat ge geen gordel nodig hebt. Kweet alleen ni of da echt interessant is... Voor de rest hebben we denk ik ook alles nieuw gekocht zenne.
dickbruna2
dickbruna2
Trouwens van Droomland niets als positief hoor! Bij Nelle* hadden we de geboortelijst daar ook liggen,er was al vanalles van gekocht en aangezien de omstandigheden mocht ALLES terug gebracht worden! Ongeacht of ze gebruikt waren of niet!Verpakking of niet... Ik werd apart genomen en die hebben geluisterd naar mijn verhaal ... alsof het proffessionals waren! Ze vroegen zelfs om een foto te zien van haar en heb 2 kaartjes van hun ontvangen.Eentje van dreambaby zelf en eentje van de droomland winkel met alle namen van de verkoopster. Dus voor mij een hiep hiep hoera voor droomland(helchteren-limburg) Voor de rest begin ik pas aan al die zaken als ik eens een maand of 5 ben...want juli zijn solden en in augustus bevallen we dus geen haast! Zijn er mss al mama's die weten hoe ze graag zouden willen bevallen?Of hoe zeker niet? Bv, onder water;polyklinisch;... We hebben de eerste keer de ouders een wandelstok en een regenkapke gegeven... de attributen voor een oma en opa. De andere grootouders kregen een popje,voor hunne uitzet! De tweede keer had Wannes een T shirt met de tekst "Ik ben al groot en stoer en word binnenkort grote broer" Deze keer weet ik het nog niet!Was op een rebus aan't denken,of Wannes het laten vertellen...als da zou lukken! Niemand die ooit op 6-7 weken ongeveer een hcg waarde had van 50189??????????? Groetjes
Tiammeke
Gepassioneerd

Dickbruna, ik ben van Gitte onder water bevallen en wil dat zeker opnieuw zo doen! Ik zie het ni zitten om zo op tafel te moeten bevallen met m'n benen in zo'n ambetante beugels. Denk zelfs dat ik geen kracht kan zetten als ik zo zou moeten liggen.
Karmelietje
Beginner

(30 jaar, LEMBEEK • 20 berichten)

Trouwens van Droomland niets als positief hoor!Bij Nelle* hadden we de geboortelijst daar ook liggen,er was al vanalles van gekocht en aangezien de omstandigheden mocht ALLES terug gebracht worden! Ongeacht of ze gebruikt waren of niet!Verpakking of niet...Ik werd apart genomen en die hebben geluisterd naar mijn verhaal ... alsof het proffessionals waren! Ze vroegen zelfs om een foto te zien van haar en heb 2 kaartjes van hun ontvangen.Eentje van dreambaby zelf en eentje van de droomland winkel met alle namen van de verkoopster.Dus voor mij een hiep hiep hoera voor droomland(helchteren-limburg)Voor de rest begin ik pas aan al die zaken als ik eens een maand of 5 ben...want juli zijn solden en in augustus bevallen we dus geen haast!Zijn er mss al mama's die weten hoe ze graag zouden willen bevallen?Of hoe zeker niet?Bv, onder water;polyklinisch;...We hebben de eerste keer de ouders een wandelstok en een regenkapke gegeven... de attributen voor een oma en opa.De andere grootouders kregen een popje,voor hunne uitzet!De tweede keer had Wannes een T shirt met de tekst "Ik ben al groot en stoer en word binnenkort grote broer"Deze keer weet ik het nog niet!Was op een rebus aan't denken,of Wannes het laten vertellen...als da zou lukken!Niemand die ooit op 6-7 weken ongeveer een hcg waarde had van 50189???????????Groetjes
Heyhey meiden!! ik had blijkbaar veel in te halen dan zal ik maar even inpikken op de laatste nieuwtjes! Ik ben ook voor ons Dieteke bij dreamland gegaan en ik moet zeggen dat ik mij aansluit bij dickbruna :-) ik vond dat we daar idd ook zeer proffessioneel behandeld werden en nu nog steeds. De verkoopsters onthouden ook wel makkelijk wie je bent, (toch in Halle) wat ik als meerwaarde zie, een meer persoonlijke benadering Ook werd alles tijdig geleverd van onze lijst.. Hoe ik zou willen bevallen ...hmmmm bij Diete was het met een epidurale, ingeleid en op de gewone manier. Ik vond het een geslaagde bevalling op de nageboorte na veel bloed verloren enz.. maar ik ben wel iemand dat open staat voor alles! iemand nog fijne tips?? andere manieren om te bevallen?? Morgen mijn eerste echo...om 8u45 ik hou jullie op de hoogte! DAN pas zal ik durven wegdromen, nu is alles nog wat onzeker ben wel wat bang, gaat het hartje wel kloppen, is het op leeftijd, ... pffff twijfeltwijfel... nadien ga ik de solden eens troseren!! groetjes!!
Petoetj
Petoetj
Aangezien wij echt nog niets hebben ga ik toch al wat vroeger kijken voor spullen hoor. Buiten de wieg en de box van mijn tante hebben we niks. Want een nicht van ons bevalt iets vroeger dan mij dit jaar dus alle grote familiestukken gaan daar naartoe... Ik maak de komende weken een lijstje met wat wij willen en dan kopen we vanaf 4 maand elke maand een groot stuk aan (deel van de kamer, wandelwagen,...). De truk van het eerst op de lijst zetten en zelf aankopen zullen wij waarschijnlijk voor de wandelwagen doen. De kamer gaan we ergens anders kopen...
Debbie06
Debbie06
Ik had bij Gitte ook tweedehands een kinderwagen en maxi cosi gekocht. Maar van die kinderwagen was ik uiteindelijk ni zo tevreden dus ben al een tijdje op zoek naar een andere. Maar ben nogal een moeilijk mens op da vlak, ik wil geen driewieler. Ben nu op zoek naar de pericles evolution 3. Zoiezo tweedehands want in de winkel vind je die ni meer. En mja, kwil ook eigenlijk nen andere maxi cosi, maar da bezie ik nog wel of da gaat of ni Heb zo ne maxi cosi cabrio, heel content van want Gitte kon er heel lang in ook, maar is een iets ouder model. Aan de zijkanten hebt ge zo nog van die brede toppen staan, en da neemt dan iets meer plaats in, in de auto é...das zo ene die ge nog ni met da klik systeem in de auto kunt vastmaken. Die nieuwere maxi cosi cabrio hebben zo van die ijzeren baren onderaan die in zo'n ding geklikt kunnen worden zodat ge geen gordel nodig hebt. Kweet alleen ni of da echt interessant is...Voor de rest hebben we denk ik ook alles nieuw gekocht zenne.
Ik heb ook de pericles evolution 3 gekocht ! Ben er helemaal weg van alleen jammer dat ik hem nog niet kan gebruiken ! de draagmand heeft zelfs een laabel om in de auto te mogen zetten met een speciaal systeemke heel handig!
Debbie06
Debbie06
@Tiammeke : hoe is het nu trouwens met jou? Heb je nog bloedingen? Ik duim voor een goeie zwangerschap !
Tiammeke
Gepassioneerd

Debbie, met mij alles oké zenne, tot nu toe geen bloedingen meer gehad, hopelijk blijft het zo. Ondertussen wel terug Postafene beginnen nemen tegen de misselijkheid want het begon weer iets te erg te worden vond ik. Ja die draagmanden van pericles mag je inderdaad in de auto gebruiken. Mijn vorige wandelwagen is ook ne pericles maar nog een veel ouder model met 4 banden. Nog zo met riempjes, dus da veerde wel heel hard. Iets te hard vond ik zelfs...en het nadeel vond ik dan dat in het buggy gedeelte geen 5 punts gordel zit, en da vind ik gevaarlijk. Ben nu 2de hands op zoek naar zo ne evolution 3

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Rookt(e) u tijdens uw zwangerschap?
Ontdek de foto's van de Baby leden