uitgerekend voor oktober 2010!!!

11740 berichten • oprichter : ergogirl

fairuza617
fairuza617
Ja hoor, ben een uurtje later nog inslaap gesukkeld.... Tot 9uur, men schat had de wekker gezet omdat we nog heel wa plannen hadden vandaag, ma geraakte er echt niet uit eh,pfffffffffff....... Achja.... als ze geboren is dan zijn het ook geen lange nachten meer wsch dus kan nu al oefenen eh (ja zo troost ik mezelf dan) Mijn geboortelijst ligt ook bij dreambaby, en dat van die twee weken op voorhand is wel zo, maar als je gynea bv zegt dat je wsch vroeger gaat bevallen ofzo moet je hen direct op de hoogte brengen, dan laten ze het vroeger afkomen. Hoe dat zit ivm die kleertjes dat weet ik eigenlijk niet, hier in dreamland hebben ze geen kleertjes, en via de site kan ik enkel die witte en die ''lichtgroene'' serie bestellen,dus om er echt andere kleertjes op te zetten zal moeilijk gaan vrees ik, want in de winkel in dreamland ligt dat nie . Nu heb ik al heel wat van mijn mama gekregen enzo en zal ik de eerste week zeker niet zonder kleertjes vallen.. Ale ik ga eens rustig beginnen aan de dag, pffff....... wens iedereen alvast een fijn weekend en degene die gynea moeten vandaag: succes eh!!!!!!!
evellien
evellien
groot gelijk van die prijzen door te geven! en inderdaad op de geboortelijst zelf staan de prijzen verschillend met de prijzen in de winkel, er staat wel winkelprijs juiste prijs maarja eigelijk moet het allemaal kloppen hé. ze hebben juist het kamertje geleverd!! mijn ventje zal werk hebben amai al in aparte dingskes verpakt
fairuza617
fairuza617
ooooooooooooh leuk!!! slaapkamertje, mmmmmmmmmm... Wij hebben gisteren gebeld en dat zal voor 20augustus zijn.... Dan zijn we verhuisd, is de slaapkamer geverfd en kan het geinstalleerd worden! kan nie wachten, pfffff 17dagen tot verhuis! mijn tweede aftelling van dit jaar, eerst tot trugkomst van mijn schat, nu tot verhuis! zo een groot verschil van woonst, want in deze buurt wil ik men kindje niet laten opgroeien ... We woonden hier maar tijdelijk omdat we weg moesten waar we eerst woonden en in ons toekomstig huis konden we nog nie in,.. hier konden we korte termijn en onbepaalde duur huren dus was DE oplossing! maar geloof me hier wilt niemand wonen helft vant huis heeft maar electriciteit, wel verwarming en water, ma de buurt allemaal familie flodders, 1 voor 1, heel de straat staat op de dop en ligt snachts tot drie uur lawaai te maken enzo! kunt u dus al voorstellen eh! grrrrrrrrrrrrr Ma ge ziet hier wel iets zuh, mh mh mh........... altijd lachen as ge hier u deur buitenkomt! hahaha Nog 17dagen en dan verhuizen naar ons huisje op het platteland, maar twee huizen in de straat, veel weilanden, bossen, paardjes, ........... schooltje vlakbij, sportcomplex ook , ideaal!!!!! weg uit die stad en weg uit deze straat!!!!!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cant wait!
laurene83
Bevestigd

(30 jaar, ANTONY • 644 berichten)

Ooh, super fairuza! Van zo'n huisje dromen we ook maar eerst hier nog wat wonen. We hebben geen auto dus vlakbij 't stad en veel winkels wonen is praktisch wel een goede oplossing voor ons. We wonen nu op een appartement (gelukkig maar 3 app in heel het gebouw, dus dat valt mee). We hebben het voor een 'prijsje' kunnen kopen, anders hadden we het niet gedaan. Dus gaan hier nu een paar jaar wonen en dan (hopelijk!) met wat winst ons app verkopen. De geschatte waarde lag toch een pak hoger dan wat we ervoor betaald hebben. En dan hebben we nog even tijd om op 't gemak iets te zoeken wat ons écht aanstaat he. Want deze zomer moest het allemaal heel snel gaan. Vorig jaar allebei in juni afgestudeerd, moesten uit onze studio eind aug. Maar omdat we een hele maand op reis zijn geweest hadden we dus maar een maandje om iets anders te zoeken. Dus al bij al zijn we heel blij dat we hier nu wonen. Maar 'k kijk er toch naar uit om ergens rustigers te wonen, en een tuin te hebben...! Mmmmm. We weten alleen nog niet welke kant we willen wonen
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

joepie vandaag laatste werkdag en dan 2 weekjes verlof volgende week babykamertje in orde brengen (opruimen, bedje ineenzetten) en dan eens een dag naar de zoo en naar den Efteling ! De 2de week gaan we een weekje naar Blankenberge... 't is niet veel, maar we zullen er wel van genieten
Frullemieke
Gepassioneerd

(29 jaar, • 10434 berichten)

vraagje,hoe kun je juist zo een foto's onder je ticker plaatsen?
www.glitterfy.com, daar je foto uploaden en de bbc-code voor forums nemen. Die plak je dan onder de code van je ticker. Veel succes ermee!
curieuzeneuske
Gepassioneerd

(31 jaar, • 7299 berichten)

voor de foto te plaatsen, gewoon naar glitterfly.com gaan en daar je foto uploaden. Wel opletten dat hij niet al te groot is van formaat, anders lukt het niet. Dan kan je nog wat tekst erbij zetten als je wilt en dan kom je op een scherm met de code om in je profiel te kopiëren. Opgelet, wel de URL code nemen, niet die andere, anders zal het niet lukken. Succes!
Frullemieke
Gepassioneerd

(29 jaar, • 10434 berichten)

Zwanger!! 28 September 2010 : Ergogirl, Brusje voor Hanne Geheim 1 Oktober 2010 : MamavanTjorbe, Brusje voor Tjorbe meisje 2 Oktober 2010: Lore12, brusje voor Jill meisje 3 Oktober 2010: fairuza617, 1ste kindje meisje 5 Oktober 2010: Karolienb, brusje voor Jessy Jongen 8 Oktober 2010: Misslies, 1ste kindje meisje 8 Oktover 2010: Valerieh3, 1ste kindje meisje 8 Oktober 2010: Winkie, 1ste kindje Jongen 8 Oktober 2010: Lex, 1ste kindje meisje 11 Oktober 2010: WE7, 1ste kindje meisje 12 Oktober 2010 : Wollie, brusje voor Tobi meisje 13 Oktober 2010 : Totila, brusje voor Rune meisje 13 Oktober 2010: Salke031, 1ste kindje Jongen 14 Oktober 2010 : Curieuzeneuske, 1ste kindje Jongen 14 Oktober 2010: Jelana1, brusje voor Amélie Geheim 15 Oktober 2010 : Silvie78, brusje voor Jonas en Yara Verrassing 16 Oktober 2010 : Mounira, brusje voor Imali Jongen 18 Oktober 2010 : Mientje85, Brusje voor Jasmine Geheim 20 Oktober 2010 : Billie, 1ste kindje meisje 20 Oktober 2010: Bossy, 1ste kindje Jongen 24 Oktober 2010: Sylvie, brusje voor Emmy Jongen 24 Oktober 2010 : Ashley25, brusje voor Alexeï Geheim 24 Oktober 2010: Inkie32, brusje voor Lyana Jongen 24 Oktober 2010: Tijgetjeftgukke, 1ste kindje meisje 24 Oktober 2010: Evellien, 1ste kindje Geheim 25 Oktober 2010: Nanus, 3de kindje meisje 25 Oktober 2010: HappyJoyJoy, 1ste kindje Jongen 25 Oktober 2010: Signummeke, 1ste kindje Jongen 26 Oktober 2010: Girlbaby, 1ste kindje Jongen 27 Oktober 2010: RhuneFerre, brusje voor Rhune en Ferre meisje 27 Oktober 2010 : Caracarina, brusje voor Wilco Jamie Verrassing 30 Oktober 2010: Sofie1982, 1ste kindje meisje 31 Oktober 2010: Bonnie_ke, 1ste kindje Jongen 1 November 2010: Linne, brusje voor Kyano meisje 6 November 2010: Wanna-B, 1ste kindje Jongen 10 november 2010: Eveke, brusje voor Senne meisje Meisjes: 16 Jongens: 13 Verrassing: 2 Geheim: 5 Bezoek gynaecoloog: JULI 2010 30: Ashley25 (pretecho), Salke031 AUGUSTUS 2010 2: Girlbaby (detailecho) 3: WE7 (vroedvrouw) 4:RhuneFerre (suikertest), HappyJoyJoy (3D-echo) 5: MamavanTjorbe, Billie, Caracarina (controle+suikertest) 6: Ashley25 (gyn en suikertest), Eveke85 10: Signummeke (echo+suikertest), Fairuza617 12: Sofie1982 13: MamavanTjorbe, Salke031 16: RhuneFerre, Misslies, MamavanEmmy 17: Silvie78 19: Karolienb 20: Evellien 24: Mientje85, Wollie 28: WE7 (3de echo) 30: Nanus SEPTEMBER 2010 6: MamavanTjorbe 7: Ergogirl 9: Sofie1982 20: RhuneFerre 24: MamavanTjorbe 27: Nanus OKTOBER 2010 4: RhuneFerre, MamavanTjorbe 5: Sofie1982 11: Nanus 18: Nanus, RhuneFerre 25: Nanus Waar bevallen: Ergogirl: Sted.ziekenhuis Roeselare MamavanTjorbe: Sint-Jozef Mortsel Lore12: Sint Lucas Gent Fairuza617: Sint-Jozef Turnhout Karolienb: az Sint-Dimpna Geel Mamavalerietje: UZ Gent Misslies: UZ Gent Winkie: OLV Asse Lex: Sted.ziekenhuis Roeselare WE7: Jan Palfijn Gent Wollie: Middelheim Ziekenhuis Antwerpen Totila: AZ Groeninge Kortrijk Salke 031: Uz Gent Curieuzeneuske: O.-L.-V.-van Lourdes Waregem Jelana1: O.-L.-V. van Lourdes Waregem Mounira: Sint Augustinus Veurne Mientje85: H.-Hart ziekenhuis Roeselare Billie: Maria Middelares Sint-Niklaas Bossy: OLV Aalst Sylvie : St Andriesziekenhuis Tielt Ashley25: Sint Lucas Gent Inkie32: Sint-Jozef Turnhout Nanus: Virga Jesse Hasselt HappyJoyJoy: Heilige Familie Reet Signummeke: Sint-Jozef Sint-Truiden Girlbaby: Sint-Augustinus Wilrijk RhuneFerre: Heilig-Hart Mol Sofie1982: Klina Brasschaat Bonnie_ke: OLV Aalst Eveke85: AZ Lokeren
ergogirl
Bevestigd

(34 jaar, • 1633 berichten)

Pfff, hier weer veel lage rug- en bekkenpijn. Ik kom er zot van. Deze nacht opgestaan om te gaan plassen, eens terug in bed, niet meer te houden van de pijn. Ik moet enkel een trap af en gang door en dan ben ik in de badkamer, zelfs dat is al te ver. Een uur wakker gelegen, eerst van de pijn en dan van onze kleine spruit. Als ik me draai of beweeg in bed, denkt ons klein boeleke dat het ochtend is, zo schoppen en bewegen. Mijn beste houding is eigenlijk zitten. Ik heb het meeste pijn tijdens het wandelen, schiet soms door mijn heup en ben gelijk een waggelend eendje. Zijn er mensen die tips hebben om de pijn te kunnen verzachten behalve door te zitten? Morgen gaan we naar plopsaland en ik ga een rolstoel meenemen want ik hou het geen hele dag uit. Is misschien belachelijk, maar vrees dat het de enige manier is om eens een dagje weg te gaan met ventje en Hanne. Ik heb ergens ook zo'n zwangerschapsboekje maar er wordt niets ingeschreven. Gynaecoloog heeft een dossier van mij waar alles in staat. Ik schrijf thuis dan zelf wat info op maar meer als herinnering voor later dan om bij me te hebben als ik op stap ben. Groetjes
evellien
evellien
oke, dank je! heb daarjuist eens naar de jbc geweest enkele mooie t-shirts en topjes meegedaan, anders al min kleertjes zouden beginnen uit rekken en kzoe ze graag nog aandoen na de bevalling ik heb vanmiddag pannenkoeken gegeten, maar NOOOOOOOOOIIIIIIIIITTTTTTTTTT meer! ze liggen al heel de tijd op mijn maag, kan er niet van slapen mijn ventje kan ieder moment thuis komen, en ie mag direct aan den opbouw beginnen .. en vanavond gaat hij weg tot morgen en ik met een vriendin deze avond, ben er dan ook eens tussenuit hé

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Vreemde of oma?
Ontdek de foto's van de Baby leden