verkoopt iemand traphekjes?

13 berichten • oprichter : Katleen-tje

Katleen-tje
Katleen-tje
Hallo mama's, ik ben op zoek naar een traphekje waarvoor je geen gaten moet boren in je muur. Er bestaan er die je gewoon moet opspannen (woon in een huurappartementje en 'k heb het hier wel ferm opgeknapt, waar wil toch ni onnodig boren), maar ik vind er geen aan een voor mij betaalbare prijs op Kapaza. Is er hier een mama die er zo 1tje heeft en wil verkopen? Of iemand die iemand kent? Alle hulp is welkom! Als ik Artho maar uit mijn keuken kan houden, want santé!
Katleen-tje
Katleen-tje
nobody? Ook niemand ervaring met traphekjes/klemhekjes?
--Chantal--
--Chantal--
ik kan je helaas niet helpen, moet er zelf ook nog hebben... Groetjes
Katleen-tje
Katleen-tje
Toch merci 'k Ga eens rondneuzen op 2dehandssites, maar tot nu toe heb 'k ni veel succes...
Em
Em
Kathleen, Bij baby-dump heb je al rekjes voor een 34euro, das goedkoper dan ze op de meeste (veilig)sites/2e handssites verkocht worden! Groetjes BTW als wij er één van de weken voor naar NL moesten rijden willen we er altijd wel ééntje meebrengen (of 2 ook )
Katleen-tje
Katleen-tje
Merci voor de tip, maar meer dan 15 euro kan 'k er momenteel ni aan uitgeven Die geldzorgen maken mij stilletjes aan echt ongelukkig... Al wie beweert dat geld niet (mee)gelukkig maakt, mag eens ruilen met mij!
Em
Em
Genen handige papa of handige vriend? Gewoon wa hout in de Gamma gaan halen en beginnen timmeren Nee, maar denk dat zoiets toch moet kunnen als je iemand handig kent!
Katleen-tje
Katleen-tje
Handige papa wel, maar dat kan dan maaaaaaaaaanden duren. En 'k zit ook in met de veiligheidsnormen e.d. Van zo'n hekje met CE ben 'k zeker dat het veilig is. Maar 'k ga nog wat verder zoeken. Als ik het tegen zijn feestje heb, ben 'k content! Merci voor de tips

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Typisch weekdagontbijt voor je kind:
Ontdek de foto's van de Baby leden