Verlies ik mijn baby

8 berichten • oprichter : EVELINEH85799

EVELINEH85799
Beginner

(33 jaar, OOSTENDE • 1 bericht)

Hallo, ik ben 6 weken zwanger en heb nu een 3tal dagen bloed verlies. Ik ben reeds bij de gyn geweest maar ze zegt afwachten !!!! Nu ik heb precies een paar klonters verloren maar t bloed verlies is nu wel aan het verminderen weten jullie wat dit raars betekend? Ben ik nog zwanger of is mijn baby weg gespoeld? gr goudlokje
jassana
Actief

(30 jaar, ZANDVOORDE (OOSTENDE) • 78 berichten)

als je je echt zorgen maakt,ga morgen langs bij je gyne om een echo te maken.Of via spoed dan ben je vlugger geholpen. Veel succes en hopenlijk is alles goed met de baby
SarahK51559
Bevestigd

(27 jaar, • 1531 berichten)

Hoe ver ben je? ik zou toch ook eens binnen gaan hoor en echo eisen ofzo
Katleen-tje
Katleen-tje
ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was. Dat is niet altijd abnormaal. Wel verloor ik niet zoveel. Als je meer zekerheid wil, kan je altijd een echo laten maken, maar soms moet je idd afwachten en even doorbijten. Vooral niet teveel stressen, want dat is nooit goed voor je kindje. Succes
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

hoi, ik zou gewoon direct naar spoed rijden en dan doen ze direct een echo,dan weet je tenminste iets! die onzekerheid moet verschrikkelijk zijn...veel sterkte en hoop dat alles goed komt!!! groetjes
admina69541
Gepassioneerd

ik hoop dat er niets ergs is. het is wel normaal dat een zwangere vrouw bloed kan verliezen maar als ik het zou hebben dan zou ik het beter onderzoeken.eco of spoed zou ik zeker eens doen en zo vlug mogelijk maar ik denk dat je dat al gedaan hebt hopelijk hoor ik nog iets van je groetjes amy
admina69541
Gepassioneerd

Hey, Toen ik 5 weken ver was, heb ik ook heel wat bloedverlies gehad. Dat heeft bij mij twee weken geduurd. Ik ben wel toen elke week naar gyn gemogen voor een echo. En telkens hoorde ik het hartje nog kloppen! De assistent van de gyn was de tweede keer wel zo slim om eens even te onderzoeken van waar dat bloek eigenlijk kwam. En nu bleek dat een wond te zijn aan de buitenkant van mijn baarmoeder. Hij zei dat dit vaker voorkomt, omdat de baarmoederwand in het begin van de zwangerschap zeer kwetsbaar is. Maar het kan geen kwaad. Het wondje was bij mij ontstaan doordat we hadden gevreeën... Ik mocht toen, zolang het wondje er nog was, niet meer vrijen, maar eenmaal weg, mochten we terug. Natuurlijk durfde ik dan wel niet meer zo goed...
admina69541
Gepassioneerd

Hallo, als je te ongerust bent zou ik toch een echo eisen en in het bloed kunnen ze het ook zien als je hormoon gehalte nog hoog genoeg staat. Toen ik 6 weken zwanger was heb ik ook bloed verloren, ben onmiddelijk naar spoed geweest om een echo en bloedonderzoek. Alles was in orde da placenta had zich ingenesteld in mijn baarmoederwand daar kan wat bloedverlies mee gepaard gaan. Dus niet onmiddelijk het ergste denken als ik het moeilijk!!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Gebruik jij plastic of glazen papflessen?
Ontdek de foto's van de Baby leden