Wat doen om zo weinig mogelijk bij te komen?

32 berichten • oprichter : MamaV

MamaV
Beginner

(31 jaar, • 25 berichten)

Help, ik ben zwanger van een tweeling, nu bijna 20 weken, en k kom te snel aan denk ik (nu bijna al 8kg) Wat kan ik doen om dit te vermijden? De kindjes vreten echt veel energie... Ik probeer me te beperken tot 2 stukken fruit per dag, eet magere yoghurt... mager vlees... drink geen cola... Kan iemand mij tips geven? Ik wil geen dikke mama worden :( Alvast bedankt! Xxx
Mama-ce
Gepassioneerd

(34 jaar, • 24926 berichten)

meen je dit nu? je gaat toch niet dieten tijdens je zwangerschap?
Mama-ce
Gepassioneerd

meen je dit nu? je gaat toch niet dieten tijdens je zwangerschap?
--Chantal--
--Chantal--
Dit is een geintje hoop ik?? Met zo'n menu hou je nog geen mus in leven, laat staan een mama met 2 kindjes
Mama-ce
Gepassioneerd

en 8 kilo vind ik nog niet zo overdreven hoor.....
MamaV
Beginner

Ik eet meer dan 2 stukken fruit op een dag hé... maar wil me wel beperken tot 2... k heb precies zo aanleg om zo snel aan te komen :( doe ik iets verkeerd, of maak ik me teveel zorgen?
nathie-1
Gepassioneerd

(2014 jaar, GELLIK • 20554 berichten)

dat zal wel dat u prutsen veel energie van u afpakken. gij eet gewoon veel te weinig. en een zwangere vrouw die zich niet stort op zoetigheden of hartige dingen,die niet ineens zo een vreetbui of ergens goesting in krijgt? sorry nog nooit van gehoord.je bent een zeldzaamheid. en even voor de duidelijkheid: diëten tijdens u zwangerschap is niet bepaald gezond hé. denk dat u gyn u voor zot verklaard.
MamaV
Beginner

Ik dieet niet hé, maar vraag me af of ik neit te snel veel bijkom... wat gaat het niet worden tg het einde??? Vroedvrouw zei me gisteren dat mijn gewicht nu pas echt zal beginnen stijgen :(
Sawa10
Gepassioneerd

(29 jaar, • 12264 berichten)

eerst en vooral eet gezond en voldoende je hebt 2 babys in je buik die ook wat wegen dus als die dikker worden jij ook das normaal.. ik was 20kg bij bij mjin eerste zw en na 7 maand volledig kwijt want na de geboorte vreten die kleintje ook je energie en kilo's op je hebt wat reserve nodig en 8kg voor een tweeling op 20 weken vind ik absoluut niet veel maak je geen zorgen je zal geen dikke mama worden maar eet gezond en genoeg jullie hebben dat nodig.. niet gaan dieten of kilo's tellen
Mama-ce
Gepassioneerd

er zijn er die al meer zijn bijgekomen van eentje...

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Koop jij in de solden al kinderkleding voor volgende winter?
Ontdek de foto's van de Baby leden