Dag dames, Ik heb jullie advies nodig! Ik ben ongepland zwanger geraakt en ik ben nu een kleine maand zwanger. Echter ben ik zwanger geraakt van een jongen waar ik helemaal niet verliefd op ben ik dacht op dat moment niet fatsoendelijk na.. ik had al een paar x met hem gedate en ik ken hem al een aantal jaren. Ons contact was wel verwatert mAar laatst kwam ik hem tegen op een feestje.. op dat moment was ik aan het daten met een andere jongen waar ik wel gevoelens voor had maar die andere jongen was ineens afstandelijk geworden.. ik had hem al een maand niet gezien en ik besloot naar die andere jongen te gaan waar ik geen gevoelens voor heb en we hebben seks gehad.. nu ben ik zwanger van hem en ik weet niet wat ik moet doen... hij heeft namelijk geen rijbewijs,wel een job maar werkt in ploegen, daarbij heeft hij al een kindje met een andere meid maar die ziet hij niet zo vaak... hij is wel harstikke lief en hij heeft samen met mij de testen gedaan , hij woont ook nog een uur van mij vandaan en ik weet echt niet wat het beste is om te doen..