Welk houten speelgoed kiezen?

16 berichten • oprichter : Katleen-tje

Katleen-tje
Katleen-tje
HELP! Ik ben voor Artho op zoek naar zijn eerste autobaan, garage, treinset,... Hij is dol op alles met wielen en zijn fantasie begint echt een heel parcour uit te stippelen. Tijd dus voor een autobaan e.d. Maar nu is de vraag : welke?? Er is plastiek en hout. Plastiek is goedkoper, maar hout duurzamer + kan je verschillende parcours zelf met legggen. Ik heb al verschillende merken gevonden zoals Mentari, Brio, HaBa, Eros, Eichhorn,... De meeste passen wel op elkaar, maar ik kan geen keuze maken en word er echt gek van Iemand al ervaring met 1 van deze merken? Qua prijs zijn ze allemaal zowat hetzelfde behalve Mentari, dat is opvallend goedkoper. Nu vraag ik mij natuurlijk af waarom De kwaliteit? Herkomst van het hout? Alle raad is welkom, want ik zit met mijn handen in het haar!
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

Goh das een goei vraag! Ikzelf zou voor plastiek kiezen omdat ik het zo niet heb op houten speelgoed. Maarja, welk houten speelgoed... Je kunt mss eens op plaatsen gaan kijken als at ergens uitgestalt staat, zo kun je prijs/kwaliteit vergelijken.
Katleen-tje
Katleen-tje
Dat heb ik vanmiddag gedaan en ik werd duizelig van alle mogelijkheden Uitbreidingsstukken, wagons met en zonder geluid, een baan met voorgevormde sporen of niet, ... Ik had vroeger zo'n houten speelbaan en vond dat leuk om zelf in elkaar te steken. Maar elke winkel heeft jammer genoeg maar 1 of 2 merken staan en zelden staat het uitgestald. 1 merk (Playtoy) is al afgevallen Nog maar 100 mogelijkheden te gaan
Evelijntje
Gepassioneerd

Jeetje, had echt geen idee dat er zo enorm veel mogelijkheden waren. Nu, met geluid zou ik al interessanter vinden.
Katleen-tje
Katleen-tje
Ja dat wel, maar zo 1 locomotiefje kost 22 euro Ik dacht Artho een garage mee te brengen vanmiddag, maar ik viel ver flauw toen ik de prijs zag : 80 euro. Plastiek is in dat opzicht wel goedkoper!
Evelijntje
Gepassioneerd

Amaai Ja ik had voor dascha een houten keukentje gezien met een pompbakje van echt materiaal ma weet niet meer hoe dat juist heet. Het is thans kleiner dan haar plastiek keukentje en kostte 210 euro Salut zenne!
Katleen-tje
Katleen-tje
Pf, hoe meer ik op internet opzoek, hoe ingewikkelder het wordt. 'k Had eerst mijn oog laten vallen op de autobaan van Little People, maar dat parcour ligt vast en 'k vond 33 euro veel geld voor een garage. Maar als ik de prijzen nu zie van dat hout Het gaat natuurlijk wel heel lang mee. 'k Zie Artho er al een heel parcours met door het huis maken als hij 5 is En voor zover ik weet is er zo geen plastieken speelgoed waarmee je dat zelf kan... 'k Ga er eens over slapen! Speelgoed staat toch zelden in solden, dus 'k heb tijd. Morgen misschien eens tot aan "in de olifant" wandelen. Daar hebben ze gigantisch veel (houten) speelgoed. Als Artho maar terug naar huis wil dan
Katleen-tje
Katleen-tje
als je nog een keukentje zoekt, moet je anders eens kijken op www.hetanderespeelgoed.be www.jolena.be www.houtenspeelgoedmarkt.nl Pf, wanneer is het Sinterklaas?
verotje
Bevestigd

(34 jaar, WEVELGEM • 1877 berichten)

ik heb het een en ander van janbibejan

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Ik geloof in sterrenbeelden!
Ontdek de foto's van de Baby leden