Welk houten speelgoed kiezen?

16 berichten • oprichter : Katleen-tje

Katleen-tje
Katleen-tje
Help, nog een merk er bij *hihi* Ik ga er direct eens naar surfen se!
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

als je nog een keukentje zoekt, moet je anders eens kijken op www.hetanderespeelgoed.bewww.jolena.bewww.houtenspeelgoedmarkt.nlPf, wanneer is het Sinterklaas?
Zwijgt me daarvan! Net Dascha haar verjaardag achter de rug, in november die van Connor en in december sinterklaas. WA MOET GE ZE MAAR ALTIJD GEVEN DA?????
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Speelgoed staat toch zelden in solden, dus 'k heb tijd. Morgen misschien eens tot aan "in de olifant" wandelen. Daar hebben ze gigantisch veel (houten) speelgoed. Als Artho maar terug naar huis wil dan
Hoi Katleen-tje, Toch misschien profiteren van de juli-actie bij www.kokkie.be. Heel mooi houten speelgoed en andere spulletjes voor (b)engeltjes :) Tijdens de maand juli krijg je 10% korting op alles, dus ja, ook op het houten speelgoed :). Bij deze verklap ik je al een codewoord: FLAIR En nog een voordeel, Artho zal niet moeilijk doen, want je bent al thuis ;);) groetjes Evelien
Katleen-tje
Katleen-tje
Potjandorie, had ik dit maar eerder gelezen! 'k Heb mij net een treinset gekocht en heb er al spijt van... Zo duur voor wat het is! Maar 'k ga zeker eens kijken, want uitbreinding kan 'k altijd gebruiken
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Een beetje uitleg bij ons houten speelgoed. Wij verkopen heel veel soorten houten speelblokken in alle soorten vormen (torentjes, pyramides, sprookjeshuisjes,...) en ook puzzels in allerlei vormen (auto, zonnebloem, landschap,....). De vormen en kleuren nodigen uit tot het maken van prachtige bouwwerken Het is wel ietsje duurder dan het 'standaard' speelgoed, maar dit hout is ultralicht, ook al zijn het grote blokken en ze zijn bewerkt met natuurlijke, niet giftige kleuren. Hieronder enkele voorbeelden van ons aanbod bij www.kokkie.be
Hip-Hout
Hip-Hout
Wij hebben een onafhankelijke overzichtspagina opgezet over houten speelgoed, namelijk www.hip-hout.nl . Wij schrijven berichten, revieuws en nieuwtjes over hip trendy gespot houten speelgoed. Ook bieden wij een overzicht van hipste webshops en kunnen bezoekers deelnemen aan winacties waar houten speelgoed mee te winnen is.

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Je geboortelijst:
Ontdek de foto's van de Baby leden