Zwanger na buikwandcorrectie

3 berichten • oprichter : EllyBoFe

EllyBoFe
Gepassioneerd

(33 jaar, MEERHOUT • 3710 berichten)

Hallo, Ik heb in 2002 een maagband laten plaatsen en ben daarmee 40 kg kwijtgespeeld... Nu bijna 2 jaar geleden heb ik een buikwandcorrectie en borstlifting laten uitvoeren ten gevolge van mijn gewichtsverlies .. Ben echt superblij met de resultaten ... en volgens de chirurg was het geen probleem om zwanger te worden na een buikwandcorrectie ... Ik zou evenveel kans hebben dat mijn huid slap blijft na de bevallig als een "normale" buik... Heeft iemand hier ervaring mee? ben best bang datik weer met zo'n mega-buik ga blijven zitten ... tips and tricks zijn ook van harte welkom natuurlijk! :) PS: ik heb die operaties niet uitgesteld tot na mijn kinderwens omdat ik 2 jaar geleden de operaties kreeg terugbetaald door een superhopsiverzekering en na mijn 25ste zou ik niet meer aangesloten zijn bij diezelfde verzekering :)
Candyn
Beginner

(31 jaar, WEVELGEM • 5 berichten)

Een vraagje,hoe voelde het als je voor het eerst je babytje voelde?Zou dit hetzelfde zijn?Ikzelf heb dit ook laten doen en vraag me dit echt af omdat ik wel iets voel maar niet zoals anderen het omschrijven.En hoe is dzt verlopen na de zwangerschap met ke buikje ben namelijk ook wel wat bang.Alvast bedankt voor antwoord!mvg

Candyn
Beginner

(31 jaar, WEVELGEM • 5 berichten)

Message supprimé le 12/02/2017 18:30:48 par Candyn

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Wanneer kreeg jouw kind een 'groot' bed?
Ontdek de foto's van de Baby leden