Zwangerschapskilo's

6 berichten • oprichter : Lilly03

Lilly03
Beginner

(23 jaar, BERLAAR • 34 berichten)

Hoi dames, ik ben nu 20 weken zwanger en ben al 6,8 kg bijgekomen! Dit lijkt mij echt super veel? De laatste maand is er 4 kg bijgekomen.. Ons kleintje is groter dan een gemiddeld baby'tje blijkbaar. Wat doen jullie om de kilo's tegen te houden? Mag ik ook nog fitnessen, of raden jullie dit af? Danku!!
Car
Actief

(29 jaar, HASSELT • 63 berichten)

Ik dacht dat men zei: conditie onderhouden mag, opbouwen niet. Dus geen intensieve sporten. En zelf ook voelen of het lukt of niet.

Gewicht eens bijvragen bij huisarts of dietist?

Lilly03
Beginner

(23 jaar, BERLAAR • 34 berichten)

Hoi Car,

danku voor je antwoord.

Ik ben nu de ongezonde goestingkes aan het proberen te laten. Tot nu toe lukt het wel ( vooral de late night snack zoals chips ). Ik probeer fruit in de plaats te eten

Ukkie_time
Beginner

(24 jaar, GROBBENDONK • 34 berichten)

Chips is ook mijn grootste doodzonde.. De rest kan me gestolen worden, maar geen chips in huis is paniek ;)!

DebD
Beginner

(23 jaar, • 6 berichten)

Op 20 weken was ik al 15 kg bijgekomen. Ik ben wel gestopt met roken toen ik ontdekte dat ik zwanger was, dus ik denk dat dat er voor iets tussen zit. Omdat ik snel last kreeg van mijn bekken, heb ik ook sport moeten stoppen.

Denk niet dat je je echt zorgen moet maken om die 6,5kg, hoor :)

Miko_Minnie
Beginner

(24 jaar, DENDERHOUTEM • 2 berichten)

Ik ben 38 weken zwanger en ben 20 kg bij..
Ik vind dit ook veel maar heb echt op mijn eten enzo gelet.
Denk dat dit van vrouw tot vrouw verschilt hoeveel iemand bij komt.
Maak je maar niet al te veel zorgen, 1 maal als de baby er is heb je zelf weer alles in handen om hier iets aan te doen.
Geniet van je zwangerschap

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Hoeveel kinderen wil je?
Ontdek de foto's van de Baby leden