Zwangerschapsmassage

15 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

hello everybody! heeft iemand van jullie al zwangerschapsmassage gedaan? Ik ben nu 25 weken ver.... is dit nu aangewezen of niet? Wat zijn jullie ervaringen? En hoeveel betaalden jullie hier ongeveer voor?
admina69541
Gepassioneerd

Hydrowave is een absolute aanrader!!
admina69541
Gepassioneerd

Weten jullie wat ik al eens heb uitgeprobeerd? Oosterse massage yamamichi. Het zou naarschijnt het immuunsysteem verhogen, verbeteren van de energiestroom, ontspant het zenuwstelsel,... En voor de rest is het gewoon zalig. Voor iedereen een aanrader!!
admina69541
Gepassioneerd

hello everybody!heeft iemand van jullie al zwangerschapsmassage gedaan? Ik ben nu 25 weken ver.... is dit nu aangewezen of niet? Wat zijn jullie ervaringen? En hoeveel betaalden jullie hier ongeveer voor?
admina69541
Gepassioneerd

[Goedemiddag, Zwangerschapsmassages mag je ondergaan na 3 maanden zwangerschap. Daarvoor niet! Onze zwangerschapsmassages worden gegeven op warmwaterkussens. Door deze techniek te gebruiken kunnen we je rug masseren terwijl je op de rug ligt. Het is zowel voor jou als de baby heel rustgevend. Je zal na een massage heel ontspannen aanvoelen en typisch is dat je als gevolg hiervan een betere nachtrust tegemoet gaat. Ook kan het rugpijnen en pijnen in de benen verlichten. Je kan voor meer info terecht op onze website www.dicorpo.be Ik ben een gediplomeerde massagetherapeut. Je kan tot de laatste dag van je zwangerschap massagesondergaan. De olie die gebruikt wordt is amandelolie, naast het feit dat deze prima is voor de baby ,is het ook goed tegen zwangerschapsstriemen. De prijs voor een zwangerschapsmassage is 30 euro voor 60 min.
admina69541
Gepassioneerd

hello everybody!heeft iemand van jullie al zwangerschapsmassage gedaan? Ik ben nu 25 weken ver.... is dit nu aangewezen of niet? Wat zijn jullie ervaringen? En hoeveel betaalden jullie hier ongeveer voor?
hallo ik ben therapeut zwangershaps massage en het is wel zeer goed en aan te raden om dit voor jou en je baby te doen en de prijs is voor 1 uur 30 .45 eur.
admina69541
Gepassioneerd

Hey allemaal, kan er iemand mij helpen? Ik ben momenteel 27 weken zwanger en wil een zwangerschapsmassage gaan halen. Maar gelijkertijd wil ik ook mijn vriendin een cadeau doen voor haar verjaardag en haar ook van een massage laten genieten. Weet er iemand waar dit mogelijk is in de grote omgeving van Hasselt. Ik kan een auto dus kan wel serieus wat km's afleggen als het moet zijn. Mag dus ook provincie Limburg zijn. Alvast bedankt voor reacties. (Deze moge naar mijn mail gestuurd worden)
admina69541
Gepassioneerd

Je kan bij CORPUS terecht voor een zwangerschapsmassage en als jij je vriendin terzelfdertijd een massage wil meenemen dan kan dit ook. je kan voor meer info terecht op www.corpus-massagepraktijk.net gsm 0498/54.17.50 De massagetherapeuten bij CORPUS zijn aangesloten bij de Belgische Massage Federatie. Zo ben je dus zeker dat je waar krijgt voor je geld.
admina69541
Gepassioneerd

Beste, Wij zijn een team gediplomeerde massagetherapeuten en geven zwangerschapsmassage vanaf 4 maanden. Eerder is niet aangeraden. Wij kunnen ook twee personen tegelijk behandelen. Dit kan zowel bij ons, of wij komen bij jou thuis. Je hebt dan natuurlijk wel de nodige ruimte nodig om onze tafels te plaatsen. Kijk gerust op onze site voor meer inlichtingen, of bel on gerust op. Wij geven vrijblijvend inlichtingen.
Hey allemaal,kan er iemand mij helpen? Ik ben momenteel 27 weken zwanger en wil een zwangerschapsmassage gaan halen. Maar gelijkertijd wil ik ook mijn vriendin een cadeau doen voor haar verjaardag en haar ook van een massage laten genieten. Weet er iemand waar dit mogelijk is in de grote omgeving van Hasselt. Ik kan een auto dus kan wel serieus wat km's afleggen als het moet zijn. Mag dus ook provincie Limburg zijn.Alvast bedankt voor reacties. (Deze moge naar mijn mail gestuurd worden)

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Werd jij bang gemaakt door anderen voor de bevalling?
Ontdek de foto's van de Baby leden