Zwangerschapsmassage

15 berichten • oprichter : admina69541

admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Wij zijn een team gediplomeerde massagetherapeuten. Wij geven zwangeschapsmassage vanaf de vierde maand. Eerder is niet aangewezen. Het is een enorm leuke en ontspannende ervaring. Alle delen van het lichaam die speciaal tijdens de zwangerschap onder spanning komen te staan worden behandeld. Dit zorgt voor een enorm weldadig gevoel waarvan je nog dagen kan nagenieten. Wij kunnen meerder personen tegelijk behandelen, en dat hoeft niet noodzakelijk voor allen een zwangerschapsmassage te zijn. Je kan bij ons komen, maar indien gewenst komen wij ook bij jou thuis zodat je geen verplaatsing hoeft te maken. Wij zorgen voor alle benodigdheden. Wij hebben alleen voldoende plaats nodig om onze tafels te plaatsen. Voor meer ingo kan je terecht op ozne site (www.antareswellness.be) of bel of mail ons, wij geven graag antwoord op al je vragen. Het Antares Wellness team.
Anassa
Anassa
Goedeavond iederen! Onze schoonheidsinstituut Anassa heet u van welkom! Iedere vrouw, die in verwachting is, wil steeds verzorgd en schoon zijn. Wij bieden aan u uitgebreide gamma's van verzorging en arrangementen die speciaal aangepast voor vrouw die binnenkort mama zal worden. http://www.anassa.be/?q=node/4 GSM:0470 585 774. Het schoonheidsinstituut Anassa team
hey allemaal, zelf ben ik een paar keer bij Maya geweest in Meerbeke (Ninove). Zij geeft meer dan gewone babymassage en heeft mij na de zwangerschap ook nog flink aangepakt! Ik kan het hoedanook iedereen aanraden, zowel voor als na de bevalling. Op haar site kan je ook informatie terugvinden over haar andere massages. www.ikwilmassage.be
konny
Bevestigd

(38 jaar, DILSEN STOKKEM • 1858 berichten)

Ik woon in Maasmechelen. Is het ver tot bij u in de praktijk te komen
konny
Bevestigd

(38 jaar, DILSEN STOKKEM • 1858 berichten)

Ik woon in Maasmechelen. Is het ver tot bij u in de praktijk te komen

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
Fantaseer jij soms nog over een vakantielief?
Ontdek de foto's van de Baby leden