ZWITSAL EAU DE COLOGNE

26 berichten • oprichter : admina69541

ANNIKAM27562
Bevestigd

(30 jaar, OVERBOELARE • 1319 berichten)

geen idee... proberen het duimzuigen af te leren? lil heeft dit een tijd gehad van haar tut... heb nu aan OM gevraagd zo weinig mogelijk tut te geven... als ze speelt enzo vind ik heeft ze da zeker al niet nodig... en moet zeggen het is veel beter... natuurlijk een duim kan je niet afnemen he...
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

nee da is het probleem en ik heb al bite-x op haar vingers gedaan ma da zuigt die gewoon af Ze doet t wel alleen als ze in bed ligt dus door de dag niet
ANNIKAM27562
Bevestigd

(30 jaar, OVERBOELARE • 1319 berichten)

wat is da? bite-x? hmm... mssn kun je proberen met katoenen wantjes? ma die zal ze der mssn wel aftrekken... eens iets anders dat niet lekker smaakt... ik zou het echt niet weten... das wel ambetant he...
Evelijntje
Gepassioneerd

(28 jaar, • 10913 berichten)

Das een product da ze gebruiken tegen nagelbijten en echt, da smaakt naar de schil van appelsienen, keivies dus
VanessaD11451
Actief

(32 jaar, • 185 berichten)

Hallo, ik heb de geurbuiltjes in carrefour gekocht en de eau de cologne in dreamland. Groetjes
admina69541
Gepassioneerd

(814 jaar, WATERMAEL BOITSFORT • 74319 berichten)

Wij hebben onze geboortelijst bij Fun poperinge gelegd, en daarop staat onderandere zo'n flesje eau de cologne, misschien bij een fun winkel in jou buurt hebben ze die ook?? Dit is ook zo voor die geurbuiltjes! Groetjes, Saar

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.

Enquetes
De eerste schooldag. Was jij zenuwachtig?
Ontdek de foto's van de Baby leden