bijna 1 jaar oud!!!!

445 berichten • oprichter : verotje

verotje
Bevestigd

(34 jaar, WEVELGEM • 1877 berichten)

hey, al iemand gedacht aan hoe jullie onze kindjes hun 1 jarig bestaan gaan vieren? IEmand tips? Gilles wordt 1 jaar op een dinsdag en ik zou taart (zo een speciaal voor kinderen met bumba op of een treintje of zoiets) doen met koffie en dan 's avonds pannenkoeken en ik zou de 4 grootouders vragen en mijn grootouders ook. Zou ik het het weekend voor zijn verjaardag doen of het weekend erna? Hoe willen jullie de 1e verjaardag vieren? Eigenlijk is het dan ook een beetje feest voor de mama he, 1 jaar geleden lag ze daar af te zien, maar we hebben ook al 1 jaar iedere pure liefde gekregen... groetjes
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

hey Vero alles goed? En met Gilles??? ik heb gisteren het boekske van de gezinsbond gekregen 'jonge ouders-ik word 12 maand' en daar stonden ook reacties in van ouders met een bijna-1-jaarderke ik denk dat wij in de namiddag gewoon de oma's en opa's gaan uitnogdigen voor een stukje taart en een glaasje champieter ik ga wel zo een taart laten maken met een foto van Tobi en hem leren blazen tegen dan natuurlijk
Jeannette
Jeannette
Heb er eigenlijk nog niet over na gedacht hoe we dat gaan vieren, laat staan wat ik door moet geven wat ze kan gebruiken poeh hee wat gaat een jaar snel zeg!
MARINAW88108
Bevestigd

(30 jaar, • 918 berichten)

Hallo allemaal, Inderdaad DE 1STE VERJAARDAG komt in de buurt! We willen er iets speciaals van maken! Ook voor ons is het een groot vraagteken hoe wij het willen gaan doen. Wij gaan het de dag erna doen (2 jan.), de mensen die we willen uitnodigen kunnen op 1 januari niet komen! Maar de versieringen ga ik wel al de 31ste hangen! Zodat als Anouk op staat 's morgens, dat alles mooi versierd is! Ik persoonlijk wil rond één thema werken (bv. Bumba, Teletubbies of Winnie the Pooh). Alles moet van één van deze figuren zijn (de bordjes, bekertjes, servetten, taart, versieringen,...). Omdat er niet veel van de Teletubbies is heb ik nog 2 andere figuren. Mijn goesting gaat eerder uit naar Bumba. Jammer dat het in januari zo koud is want ik heb in de winkels een hele mooie ijstaart gezien. En ook crème voor Anouk is voorlopig niet goed hé, kunnen ze krampjes van krijgen. Daarom ga ik eens navragen bij de bakker voor een mooie, heerlijke slagroomtaart van Bumba. Wij nodigen gewoon 2 koppels uit (hele goede kameraden van ons), mijn ouders, Noël zijn ouders en zijn broer met zijn vriendin en kinderen. Nu ik wil het iets groter doen, maar Noël vind het zo wel genoeg! Hoeveel mensen nodigen jullie uit? Nu ik sta nog altijd open voor anderen verjaardagsideeen!!!! Vele groetjes Marina
Jeannette
Jeannette
ah jou dochtertje is dus net zo als denise* een nieuwjaarskindje... Bij ons komt wel gewoon de meeste op 1 januari hoor, alleen verschuift het dan vaak naar een uur of 3 he
--Chantal--
--Chantal--
Hallo allemaal,Inderdaad DE 1STE VERJAARDAG komt in de buurt! We willen er iets speciaals van maken! Ook voor ons is het een groot vraagteken hoe wij het willen gaan doen.Wij gaan het de dag erna doen (2 jan.), de mensen die we willen uitnodigen kunnen op 1 januari niet komen! Maar de versieringen ga ik wel al de 31ste hangen! Zodat als Anouk op staat 's morgens, dat alles mooi versierd is!Ik persoonlijk wil rond één thema werken (bv. Bumba, Teletubbies of Winnie the Pooh). Alles moet van één van deze figuren zijn (de bordjes, bekertjes, servetten, taart, versieringen,...). Omdat er niet veel van de Teletubbies is heb ik nog 2 andere figuren. Mijn goesting gaat eerder uit naar Bumba. Jammer dat het in januari zo koud is want ik heb in de winkels een hele mooie ijstaart gezien. En ook crème voor Anouk is voorlopig niet goed hé, kunnen ze krampjes van krijgen. Daarom ga ik eens navragen bij de bakker voor een mooie, heerlijke slagroomtaart van Bumba.Wij nodigen gewoon 2 koppels uit (hele goede kameraden van ons), mijn ouders, Noël zijn ouders en zijn broer met zijn vriendin en kinderen. Nu ik wil het iets groter doen, maar Noël vind het zo wel genoeg! Hoeveel mensen nodigen jullie uit?Nu ik sta nog altijd open voor anderen verjaardagsideeen!!!!Vele groetjes Marina
Haha NO WAY he!! We komen dus mooi wel ons buurmeisje feliciteren he! Het zal wel niet de eerste worden, misschien ook niet de 2de, maar we komen wel knuffelen!
--Chantal--
--Chantal--
Wij willen Milan zijn verjaardag over 2 dagen verdelen. Hij is jarig op een donderdag en we willen de zondag erna ook vrij houden om de verjaardag te vieren. Dan kan iedereen zelf beslissen wanneer hij komt. Op een werkdag is dat toch een probleem voor mensen, zeker als ze kinderen hebben. Verder wil ik er niet al te veel drukte van maken. Ik heb gezien hoe dat ging met mijn verjaardag een paar weken geleden. Milan kreeg in een paar uur tijd zoveel aandacht dat hij totaal niet wist wat aan hem was. Gevolg: niet willen eten en niet willen slapen. Hij was helemaal door het dolle. Het is tenslotte zijn feestje en hij moet er ook van kunnen genieten. Dus: ballonnen, slingers, taart en wat gezelligheid! Groetjes Chantal
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

goh kben just efkes buitengeweest... zo freezing cold!!! en dan denk ik, verleden jaar dezen tijd, zat ik met een lekker warm chauffageke in mijnen buik...
verotje
Bevestigd

(34 jaar, WEVELGEM • 1877 berichten)

het enige waar ik aan dacht, op deze periode vorig jaar was, dat Gilles maar niet komt nog dit jaar. Ik was daar constant mee bezig, ik had voor mezelf de limiet gelegd op nieuwjaar, de bevalling was uitgerekend voor 23 januari, ik wilde dus niet voor mijn 37 weken bevallen (alsof je dat in de hand hebt)en eens nieuwjaar gepasseerd was, mocht hij komen. Ik heb dus nog 14 dagen mogen wachten na nieuwjaar, pfff, wat waren dat zware dagen. Langs de ene kant is dat al lang geleden, maar anderzijds is het gelijk gisteren
--Chantal--
--Chantal--
Ik was voor de 10de uitgeteld maar wist wel zeker dat ons kindje later zou komen. (want mijn vriend komt ook altijd te laat dus dit kindje ook , zo dacht ik tenminste. En ik had gelijk dus, Milan is de 24ste geboren.... Een vriendin van ons hield vol dat ik een meisje zou krijgen en dat ze de 18de geboren zou worden en eens de 10de voorbij was, ging ik daar ook echt van uit (van die datum tenminste, tegen die tijd dacht ik wel dat het een jongetje zou worden). Ik had er geen moeite mee om overtijd te gaan maar na die 18de had ik het wel een beetje gehad. groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.