gewicht en grootte

70 berichten • oprichter : verotje

--Chantal--
--Chantal--
zielig he, 't arme kindeke heeft niet eens een bedje, alleen een kartonnetje
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

HAHAHA kben ermee weg naar ons Tobike
LindaL79585
Bevestigd

(37 jaar, ASSE • 894 berichten)

hallo iedereen... Vandaag bij K&G : 1 jaar en een week : 80cm en 10,890kg... Flink he!! 't Is dus inderdaad ne groten zoals iedereen me al vertelde. 2 prikken gehad maar 't verdriet was nog rap over als mama naar de tutuuten ging kijken met hem. 't Is voor zijn goed he... Nu hopelijk ni t eveel last achteraf. Over da lopen en kruipen. Senne loopt met steun. En ik moet zeggen als hij in zijn box staat dan durft hij al eens steun te lossen omdat de volgende steun niet zo ver is... Hij loopt hier ook met zo'n "duwautootje" rond en daar gaat hij al een ferme vitesse mee zenne. Maar als hij beseft dat hij alleen staat dan laat hij zich op zijn poep zakken... Ik moet zeggen dat ik zo'n groot park heb gekregen van vrienden (2m x 2m) en sinds hij dat heeft speelt hij ook wel meer met zijn speelgoed ipv met de stekkers en vazen op de vloer!!) dus voor mij mag hij nog wel effe in die box... Hij kan nu ook al supergoe "aaikes" geven en knuffelen. Mama smelt dan he seg... Hij begint ook een lipke te trekken op mensen die hij niet kent. als ze dan lief met hem zijn is hij rap ontdooit maar in't begin trekt hij wel zo een bleitsmoelke... Super-cute!!
wollie
Gepassioneerd

amai Linda, das idd flink van Senne! 80cm zeg... wat die box betreft... we hebben nu zo'n veiligheidsrekje geplaatst en daar stapt hij altijd van de ene kant naar de andere das keigrappig vanaf gisteren kan hij ook heel goe 'plakke pollekes' doen gans den dag zeg ik vind het ook super dat ze ons nu beginnen begrijpen... aaikes geven doet Tobi al een tijdje, maar sinds verleden week ofzo geeft hij er ook knuffels bij... ze zijn zo zalig hé
--Chantal--
--Chantal--
heeeeeeeeeeerlijk he dat knuffelen! Milan kan dat ook zo goed (en van zottigheid bijt hij dan in je schouder )
wollie
Gepassioneerd

hihihi Tobi heeft verleden week een stuk uit zijn voiture gebeten... uit het handvat... das toch straf zenne...'t kind krijgt geen eten hé
LindaL79585
Bevestigd

(37 jaar, ASSE • 894 berichten)

Als hij al eens wakker is is't een bijterke... Ferm Wendy... Neen, den onzen bijt ook zo in vanalles... overal staan er hier al tanden in, zelfs al een heel klein stukje van zijn voorste bieterkes... Als hij een vinger te pakken krijgt dan doet hij of hij er wil op zuigen en voor j ehet weet bijt hij... en maar lachen als jij "ai" zegt...
wollie
Gepassioneerd

ge zou zijn park eens moeten zien... rondom rond tandsporen
--Chantal--
--Chantal--
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n vals kind Zijn kussen van zijn eetstoel moet het hier ook altijd ontgelden....

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.