nieuwe groep

4031 berichten • oprichter : verotje

verotje
Bevestigd

(34 jaar, WEVELGEM • 1877 berichten)

helaba, eindelijk een nieuwe groep!!!! Zo kunnen we over verschillende onderwerpen praten en staat niet alles door elkaar. We zijn gisteren naar k en gezin geweest. Gilles weegt 9.220 kg en meet 74.6 cm. Is in 2 maanden niets gegroeid, of ja ,een halve cm, en is 750 g verzwaard, goed he. Hij krijgt zo van die kloeke billekes op, ik vind dat schattig. Ze hebben juist mijn vaatwas komen leveren, joepi, nu gaat het savonds wat rustiger gaan, want anders was dat een hectische tijd. Bart kwam thuis en wilde eten, Gilles moest in bad en zijn fles en dan nog die saaie afwas en mijzelf wassen. gelukkig valt het saaiste van de avond nu weg. vele groetjes en hopelijk volgt de rest van de januarimama's vlug
Guusje
Bevestigd

(31 jaar, BASSEVELDE • 651 berichten)

Hey Vero'ke amai das goed nieuws van de vaatwas, wij hadden ook zelf vlug een gekocht hoor. Afwassen is echt zo'n klotewerkske vind ik! Amai Gilleke word al een flink ventje ze! DIe billeke zijn idd schattig Guus heeft da ook soms gaat hij zo rechtop staan in bad dan is hij gelijk Albert Motar daar (diennen blauwe kikker van op tv) Ik heb voorlopig alleen jouw kunnen toevoegen aan de groep, wollie zegt dat ze zich ook aangemeld heeft maar kan dat voorlopig niet zien ben eens benieuwd hoe lang dat dat nu gaat duren Goed weekend he Groetjes
verotje
Bevestigd

dag mayka en Manon!!!!!! Welkom zou ik zeggen. De rest zal ook wel volgen, denk ik. tot later eens
ollekebollekesnolleke
Bevestigd

(30 jaar, • 1419 berichten)

Dankjuwel dankjuwel... Hier is het de laatste dagen veel minder... manon is ziek en tis gewoon niet leuk. Ik weet ook wel dat er kindjes veel erger ziek zijn maar bon, ik heb er al traantjes voor gelaten. Een geluk dat zo daar traantjes heen nog vrolijk kan zijn. x
Jeannette
Jeannette
helaba, eindelijk een nieuwe groep!!!! Zo kunnen we over verschillende onderwerpen praten en staat niet alles door elkaar.We zijn gisteren naar k en gezin geweest. Gilles weegt 9.220 kg en meet 74.6 cm. Is in 2 maanden niets gegroeid, of ja ,een halve cm, en is 750 g verzwaard, goed he.Hij krijgt zo van die kloeke billekes op, ik vind dat schattig.Ze hebben juist mijn vaatwas komen leveren, joepi, nu gaat het savonds wat rustiger gaan, want anders was dat een hectische tijd. Bart kwam thuis en wilde eten, Gilles moest in bad en zijn fles en dan nog die saaie afwas en mijzelf wassen. gelukkig valt het saaiste van de avond nu weg.vele groetjes en hopelijk volgt de rest van de januarimama's vlug
JAAA ik kan antwoorden He toevallig zeg, bij mij zijn ze dinsdag de nieuwe vaatwasser wezen leveren Ben heel blij dat ik niet meer iedere dag de afwas moet doen want dat is moordend voor mijn rug Liefs Jeannette
--Chantal--
--Chantal--
Hey allemaal, Jippie, ik kan ook antwoorden! Dat gaat blijkbaar helemaal vanzelf . Ik dacht, even kijken nog voor ik afsluit. Wij moeten komende dinsdag met Milan naar K en G. Ik ben superbenieuwd wat hij nou weegt. Ik gok zo tussen de 8 en 8,5 kilo. Hebben jullie kindjes ook nog last van (iets ontstoken) traanoogjes? Milan heeft daar al sinds zijn geboorte last van. De arts van K en G zei dat dat normaal is en dat het wel een jaar kan duren voordat hij daar vanaf is, maar ik vind dat toch eigenlijk niet normaal. We hebben daar pas weer druppeltjes voor gehad van de huisarts maar Milan is daar niet zo enthousiast over (gilt moord en brand en knijpt z'n oogjes stijf toe.... ) Toch nog maar eens na laten kijken komende dinsdag. Hij is nu ook nog snotverkouden, dat scheelt natuurlijk ook wel. Leuk dat we nu een eigen groep hebben! Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en tot gauw weer! Groetjes Chantal
Jeannette
Jeannette
Hebben jullie kindjes ook nog last van (iets ontstoken) traanoogjes?
Normaal is het niet hoor als ze op 9 maanden nog steeds last hebben van hun traanbuisjes want normaal is dit met een maand of 3-4 wel over.. Maar als ze maar een klein beetje open zijn dan komt de rest vanzelf hoor. Als ze al vanaf de geboorte volledig dicht zitten worden ze in nl vanaf 1 jaar opengemaakt in het ziekenhuis.. weet echt niet hoe dat in België zit hoor... Alida heeft momenteel ook last van haar oogjes.. maar dat komt ook omdat ze verkouden is. Een kwestie van bij iedere pamper verschoning ook gelijk even haar oogjes schoon te maken met een steriel gaasje met zoutoplossing er op... dus ik maak me daar niet zo veel zorgen over.. Groetjes Jeannette
--Chantal--
--Chantal--
Hoi Jeannette Milan is nu ook verkouden en dat is waarschijnlijk ook wel een reden dat hij er nu weer meer last van heeft. Maar ik vind het wel zielig, een paar dagen geleden kreeg hij zijn oogje nieteens open zonder hulp. Moest ik eerst schoonmaken. Gelukkig schijnt hij er geen last van te hebben. Ik ben benieuwd wat ze dinsdag te zeggen hebben bij K en G. Bedankt voor je antwoord! Chantal
verotje
Bevestigd

ook toevallig ,onze Gilles is ook ziek. Een virale infectie en slaapt slecht? Als hij kwartier in zijn bedje ligt,begint hij plots te tieren... Tegen morgen moet het beter zijn volgens arts. groetjes
Guusje
Bevestigd

(31 jaar, BASSEVELDE • 651 berichten)

Hey Guusje is ook ziek geweest! hehe, wel raar he? of toeval idd Kweet alleen niet wat hij juist had, de kinderarts zei dat het een kinderziekte was. Hij had 1 dag koorts en de dagen erna stond hij vol bollekes maar zo tss vel en vlees, ja kan ze enkel zien als het licht er goed opvalt zeg maar. Nu zijn ze bijna allemaal weg, ik denk ook niet dat hij er last van heeft dus. Nog eens een vraagje, als jullie naar de kinderarts gaan he, hoeveel geld verliezen jullie dan? Wij moeten elke keer 15euro zelf betalen, vind dat wel redelijk veel (niet dat het mij TEveel is he) maar schrok er gewoon van drm dak et ne ke vraag he. Groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.