slapen

58 berichten • oprichter : verotje

verotje
Bevestigd

(34 jaar, WEVELGEM • 1877 berichten)

Hey, hoe slapen jullie kids nu ze 1 jaar zijn geworden? Sedert Gilles is ziek geweest, sliep hij enkele uren in de voormiddag, maar wilde dan niet meer slapen in de namiddag of alleen zo heel laat in de namiddag ,maar ik moest hem dan gaan wakker maken (omdat het al redelijk laat was) en dan was hij vies. Dus heb ik gisteren hem eens proberen wakker te houden in de voormiddag, en wonderwel, het is gelukt. Dus is hij wakker geworden om 6.15 (tja zondag of niet, hij is daar hoor) en heeft dan om 12.30 gaan slapen, heeft 2 uurkes geslapen en dan wakker tot 19u. Hij kwam wat moe rond 18u, maar ik heb hem nog een badje gegeven en wat mee gespeeld, en dan was het rap 19u en mocht hij gaan slapen. Hij moet het ook nog gewoon worden he. Nu nog de onthaalmama overtuigen en we zijn er. Slapen jullie kids nog in de voormiddag of hebben ze ook al genoeg met 1 dutje? vele groetjes
LindaL79585
Bevestigd

(37 jaar, ASSE • 894 berichten)

Senne slaapt eigenlijk heel veel vind ik... 's morgens wordt hij wakker rond 7-8u en ik steek dan meestal nog een tutje in waardoor hij terug inslaapt en we verder slapen tot 9.30u!! Dan gaat hij terug slapen om 13.30u tot 15.30u - 16u 's avonds gaat hij slapen rond 20.30u En hij slaapt heel goed in, ik leg er hem in en hoef nooit meer terug te keren... Ik mag mijn 2 pollekes kussen met zo'n bazeke... Hopelijk blijft dat zo... Hebben jullie mijn intervieuw gelezen in het onthaal? Komt over alsof ik hier zo een chaotisch huishouden heb met de hond en de poes, wreed raar... er zijn een aantal zaken nogal uitvergroot vind ik... Maar wel leuk...
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

awel Vero... onzen Tobi is altijd al een goede slaper geweest zenne veel is er eigenlijk niet veranderd... behalve dat we hem nu 's avonds na zijn fruit proberen wakker te houden tot zijn badje & fles meestal is het als volgt (als we thuis zijn, in de week moeten we hem wakker maken om 6h ocharme) 8-9h wordt hij wakker flesje dan terug slapen tot 11-12h (soms zelfs tot 13h) dan eten en wat spelen middagdutje als hij moe is (+/- 2 uurtjes) 16-17h-18h (hangt van dutje af) fruit soms nog een dutje dan rond 20h badje + fles en rond 21h bedje in ge ziet, 't is nen echte slaapkop hé... om jaloers op te zijn
wollie
Gepassioneerd

Senne slaapt eigenlijk heel veel vind ik...'s morgens wordt hij wakker rond 7-8u en ik steek dan meestal nog een tutje in waardoor hij terug inslaapt en we verder slapen tot 9.30u!!Dan gaat hij terug slapen om 13.30u tot 15.30u - 16u 's avonds gaat hij slapen rond 20.30uEn hij slaapt heel goed in, ik leg er hem in en hoef nooit meer terug te keren...Ik mag mijn 2 pollekes kussen met zo'n bazeke... Hopelijk blijft dat zo... ni gezienkzal eens gaan kijken!!!Hebben jullie mijn intervieuw gelezen in het onthaal? Komt over alsof ik hier zo een chaotisch huishouden heb met de hond en de poes, wreed raar... er zijn een aantal zaken nogal uitvergroot vind ik...Maar wel leuk...
wollie
Gepassioneerd

ge moet bij 'onthaal' gaan kijken (ni die van t forum, maar die van de site)
--Chantal--
--Chantal--
Milan wordt meestal tussen 7 en 8 wakker en slaapt dan ook nog door als hij zijn tutje krijgt. Zo tegen 9 uur of half 10 staan we dan op. Tegen 12 uur krijgt hij een boterham en dan gaat hij naar bed. Meestal slaapt hij ergens tussen 2 en 3 uurtjes. 's Avonds gaat hij tussen 20 en 21 uur naar bed. Dat hangt er met name vanaf hoe laat hij 's middags in bed komt. Als hij pas om 1 uur naar bed gaat en er tegen half 4 of later pas uitkomt gaat dat wel goed. Als hij vroeger uit bed komt, kijgt hij vroeg in de avond wel een dipje. chantal
verotje
Bevestigd

(34 jaar, WEVELGEM • 1877 berichten)

het is nu 2 dagen dat ik probeer om hen juist in de namiddag in zijn bedje te leggen. Ik dacht daarjuist dat hij om 17u doodmoe was, want hij viel om al spelend, ik dacht van moeheid (heeft dat nog gedaan)maar hij heeft een half uur in zijn bed gelegen en heeft heel zijn leven verteld aan zijn beren. Alles gedaan behalve slapen, dus doodmoe kon hij niet zijn he. Om 5.30 heb ik hem dan maar weer uitgehaald. Het kan ook periodiek zijn dat hij weinig slaap nodig heeft, volgens onthaalmama. Hij moet nu morgen vroeger op, dus zullen we zien wat hij doet he. groetjes

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.