Uitstapje van de januari '07 mama's!

227 berichten • oprichter : --Chantal--

--Chantal--
--Chantal--
hela dames, ff een nieuw topic over ons uitstapje! (zodat de januari-mama's die al een tijd niet meer op het forum waren en er nog niet vanaf weten niet alle topics van de groep moeten nalezen ) Het plan is om zondag 20 juli naar Sint-Niklaas te gaan naar 'recreatiepark de Ster' Onderstaande mama's en papa's en kindjes gaan al mee: Wendy met Davy & Tobi Chantal met Peter & Milan Linda met Geert & Senne Jeannette met Ronald, Anino en Alida Marina met ?Noël? & Anouk vero met Gilles en ?ventje?
awel, das een heeele grote vijver met een strand en allerlei 'randanimatie' zoals een kinderboerderij, speeltuintjes, enz...dit is de website http://www.recreatiepark-de-ster.be/
Ik heb er alvast keiveel zin in! Chantal
LindaL79585
Bevestigd

(37 jaar, ASSE • 894 berichten)

En ik ook... Het lijkt nog veraf maar da gaat daar rap zijn zenne!! Hopelijk veel goed weer, t-shirt-toestanden en wie weet zelfs zooo warm dat we met de kleintje kunnen gaan pootje-baden!!
--Chantal--
--Chantal--
Misschien is het een leuk idee om te picknikken als het idd goed weer is? Iedereen neemt wat mee en we ploffen neer op het eerste beste grasveldje en maken er een lopend buffet van (oppassen dat mieren er niet mee gaan lopen dan ) Chantal
--Chantal--
--Chantal--
ff dit topic wakker schudden.... Zijn we t nog niet vergeten dames?
LindaL79585
Bevestigd

(37 jaar, ASSE • 894 berichten)

Ik ben't alleszinds nog niet vergeten, neen... Ik ga zeker komen!!
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

nee nee, ikke ook niet wij zijn paraat!!! enneuh... ik heb gisteren met Bo (mama van Guusje) zitten mailen en ze ging er eens over denken om ook te komen jippie!!! dus dan hebben we Marina, Chantal, Vero, Linda, Jeannette en ikke misschien Bo weet er iemand of Mayka meeging? Die komt niet veel meer online hé?
--Chantal--
--Chantal--
nee nee, ikke ook nietwij zijn paraat!!!enneuh... ik heb gisteren met Bo (mama van Guusje) zitten mailen en ze ging er eens over denken om ook te komen jippie!!!dus dan hebben we Marina, Chantal, Vero, Linda, Jeannette en ikkemisschien Boweet er iemand of Mayka meeging? Die komt niet veel meer online hé?
Goh, Bo! Da's ook lang geleden, hoe is het nog met haar en superguusje?? Die zal onderhand zijn autorijbewijs wel hebben, niet??
wollie
Gepassioneerd

(33 jaar, • 12310 berichten)

hihihi heel goed ze zei dat hij nu zo'n blond krullekopke heeft en hemelsblauwe oogjes ik ben wachtende op fotootjes Tobi heeft trouwens zijn eigen blog!

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.