wat eten??

81 berichten • oprichter : Debbie23

Debbie23
Bevestigd

(31 jaar, KLUIZEN • 2493 berichten)

Hoi hoi! Wat eten jullie kleine kapoenen van nu bijna 9 maanden? Geven jullie een tussendoortje bijv. een koek of fruit of zo? Ik weet niet altijd goed wat ik haar mag geven. Ik heb van die rijstwafeltjes gekocht van bambix, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Groetjes!
Valerie 81
Bevestigd

(32 jaar, HECHTEL • 1640 berichten)

hoi die rijstkoekjes heb ik nog niet geprobeerd indra eet blediscuitkoeken en vandaag heeft ze een bumbakoek geeten vond ze ook lekker bij ons is het nu zo 8.30 melk 8-240 in de vm eet ze als wat honger heeft ook nog een broodkorst of een koekje 12.00 groentjes tussen 15.30 en 17.00 fruit en koek hangt er vanaf hoe lang ze slaapt 18.00-19.00 hangt ervan af wanneer ze fruit heeft gehad puddingkje of yogutje (die zijn allebei van nestlé)je hebt er verschillende smaken in. en nog een koekje soms eet ze dan een boterham maar ze is er niet zo gek van 20.00-21.00 melk 8-240 ik moet wel zeggen dat eten hier geen probleem is hoor tenzij ze ziek is heeft er al iemand fruitpap van het kruidvat geprobeerd vind dat precies zo raar
NANCYB32793
Actief

(35 jaar, HEIST OP DEN BERG • 276 berichten)

hallo, hier gaat het zo: 6.30 7.00 flesje van 240ml (moet gaan werken...) 11.00 patatjes 15.00 15.30 fruipap (soms ervoor rond 14.00 een yoghurtje van nestle,omdat ik om 15.30 de zusjes moet gaan halen aan school) 18.30 laatste flesje van 240 ml met regelmatig granen van bambix
Debbie23
Bevestigd

Hoi, bij haar is het nu als volgt: 7h30 - 8h: 240 ml + 8 m Rond 10 h soms een koekje 12h : groentenpap 15h30 - 16h: fruitpap met betterfood 18h30 soms een beetje brood, maar is er eigenlijk ook niet zo verzot op, als ze echt niet wil, dan stukje fruit of koekje 20h -20h30: laatste flesje 240 ml + 8m Volgens Kind en Gezin moeten ze op 10 maanden op de voeding 3 zitten, dus ik meng haar flessen geleidelijk aan met 6 m Nutrilon Soya 2 en 2 m Nutrilon Soya 3. Hebben dit bij de overgang van 1 naar 2 ook gedaan. Hier is eten ook geen probleem, juist ook als ze ziek is en haar niet goed voelt. Ze eet eigenlijk alles, zowel van fruit of groenten. Juist brood niet altijd even graag. Een koekje daarentegen des te liever! Leuk om zo eens uit te wisselen!!
Debbie23
Bevestigd

Hey, nee fruitpap van Kruidvat nog niet geprobeerd. Het zal ook wel in orde zijn, maar durf toch ook niet proberen...
Valerie 81
Bevestigd

hey debbie heb je noa al zon rijstkoekje gegeven en lukt dat goed?
Debbie23
Bevestigd

Awel, nee nog niet. Ik ben bang dat ze zich zal verslikken. Nochtans staat op de verpakking vanaf 6 maand, dus ik denk dat het geen probleem zal zijn. Laat het je weten wanneer ik het geprobeerd heb!! Groetjes!
Valerie 81
Bevestigd

hallo ik had ook zo'n zakje rijstkoekjes gekocht van 6 maand indra had er geen probleem mee eigenlijk en ze vond het ook lekker ik vond het wel minder gesmos vind het niet erg hoor als ze vol koek hangt das een teken dat het gesmaakt heeft maar zo'n rijstkoekje is wel handig als je weg gaat vind ik heb wel de indruk dat het niet zo vult en dat ze met een gewone koek sneller genoeg heeft
Debbie23
Bevestigd

Ga het ook zeker eens proberen! Smelt dat ook een beetje dan in de mond? Bedankt!! Groetjes!
Valerie 81
Bevestigd

het smelt niet zo hard als een koek maar het smelt ook

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.