welkom

819 berichten • oprichter : imyourangeltje

imyourangeltje
Bevestigd

(28 jaar, • 1694 berichten)

als jullie willen kunnen we van start gaan.? ofwel doen we gewoon in het forum voort
...nieke...
Beginner

(29 jaar, BOECHOUT • 21 berichten)

hey hey!! zal zelf dan maar beginnen zeker !! hoe is het met jullie kindjes????
imyourangeltje
Bevestigd

Met mijn meisje gaat het heel goed, ze groeit goed en heeft mooi babyvet. ze is een grafiek gestegen, zit niet langer op het minimum
Vlienie
Bevestigd

(32 jaar, GITS • 1774 berichten)

Hoi, hier is alles goed. Ze is druk bezig met alles te verkennen. Ze maakt al sedert 2 weken geluidjes, allé dat ik het al gehoord heb. Hoe is het met jullie kindjes? Hebben jullie al een vast patroon met jullie kindjes? Hier nog niet ik geef nog altijd BV en hier is het echt nog veel afwisselend. Heb hier nog geen vast patroon. Ze gaat wel op vaste tijdstippen in bad en gaan slapen, maar 's morgens heeft ze nog geen vaste uren voor wakker te worden. Groetjes Vlienie
imyourangeltje
Bevestigd

Charlotte krijgt haar badje rond 23h. ze weet dat het is badje - eten - slapen. maakt eigenlijk niet uit of dat nu echt 23h is of beetje veschilt. Spijtig genoeg heeft ze 's morgens haar uur vervroegt van 7h30 naar 5h. maar daarna slaapt ze nog tot 9h en na die fles komt ze mee bij mij in het grote bed. geweldig vindt ze dat
Vlienie
Bevestigd

Komt Charlotte altijd rond 5 uur wakker? Lucy heeft geen vaste uren om wakker te komen. Soms is het om 8u30 soms 6uur en soms zelfs 5 uur. Heb je tijdens de dag ook een vast patroon? Zoals een vast slaappatroon bv om 10 uur slapen en bv om 14 uur slapen? Lucy slaapt wanneer het voor haar past. Ik volg haar een beetje. Moet ik haar een vast patroon opleggen? Groetjes Vlienie
imyourangeltje
Bevestigd

nee op deze leeftijd nog niet. in de voormiddag laat ik Charlotte vooral spelen in haar park op haar speelmat of in de relax. of we dansen samen Charlotte zuigt heel veel op haar duim,daaraan weet ik wanneer ze moe wordt en dan leg ik haar in haar bedje. Ik probeer haar voornamelijk in haar bedje te laten slapen,zodat ze weet als ze in de living is is het spelen, in haar bedje in de kamer is het slapen. en het lukt goed al zeg ik het zelf
Vlienie
Bevestigd

Bedankt! Ik dacht wel dat het nog te vroeg was om haar al een vast patroon op te leggen, maar wist het niet zeker. Ik denk dat het idd nog het best is om haar te volgen. We zullen dan wel verder zien.
imyourangeltje
Bevestigd

Ik doe altijd wat me zelf het beste lijkt. een baby komt niet uit een boek,elk kindje is verschillend. Ik neem goede raad altijd aan maar doe toch het mijne. Laatst was ik op K&G,ik ging bij de verpleegster, die zei dat ik Charlotte haar gezichtje moet inwrijven, 5 minuten later bij de dokter,die zegt dat het totaal niet mag dat ze daar littekens kan van krijgen. dan neem ik het zekere voor het onzekere en doe het niet,ik zou niet willen dat ik haar littekens bezorg. juist hetzelfde met de "goede raad" van mijn schoonmoeder. Die leg ik gewoon naast mij neer. Volgens haar mag er gerookt worden bij een baby,sorry van mij niet,punt uit. het botst dan oook meer dan eens met haar
MUMU
MUMU
allé roken in dezelfde ruimte, dat uw schoonmoeder maar buiten bibbert Bij ons thuis wordt er niet gerookt voilà allemaal buiten hihi ik ben nu 1 week van melk verranderd, soja is het geworden want blijkbaar heeft ze mijn darmpjes en is ze wat gevoelig aan gewone melk...'t gaat goed met haar, maar hare kaka stinkt geweldig...en zone stank van 's morgens vroeg op nuchtere maag doet mij een sammeke goris doen hihi ik ga nu welk stillekes aan een vast schema opleggen want binnen 4 weken moet ik helaas terug gaan werken slapen doet ze al goed van 23u30 tot 6u30-7u30. maar ooooh wee als ze haar tut 's nachts verliest...in mijnen slaap hoor ik dan nen floep (een fles champagne waarvan de kurk wergvliegt) en al slapend zoek ik hem dan op...allé 1 van de 2...dan heeft ze soms een tut in haar oor hihi maar bon moet zien dat ik die tut binnen de 5 min er terug in krijg of mijn Margotje is wakker... hoe is't met jullie vermoeidheid ?

Zin om te antwoorden ? Het is voldoende om Inloggen of Registreren.